Hoiii! Mijn vriend en ik proberen een kindje te krijgen. Ik ben al 3 maanden gestopt met de nuvaring en heb altijd (ook na het stoppen) een cyclus van 28 dagen gehad. Ik had op 23 maart mijn periode moeten hebben, maar deze is uitgebleven. Inmiddels al meerdere testen gedaan, maar ze zijn alle 3 negatief. Vanochtend bij de huisarts geweest, en die vind dat ik het eerst eens 3 maanden moet afwachten. Hij zegt dat ik het helemaal niet kan zijn(Hij is blijkbaar helderziend, want testen heeft hij niet gedaan). Oh ja en ik ben ontzettend duizelig, mijn stemming veranderd ieder half uur, heb al 2 weken een rommelende buik en last van mijn darmen en heel veel zin in mijn vriend . Wat raden jullie aan? Zijn de "goedkope" tests echt minder betrouwbaar?
Kruit vat 2voor 5 je bent dikke week over tijd. Deze test zal bij zwangerschap positief uitslaan. Als hij dat niet doet, denk ik dat je lichaam nog moet wennen aan t hebben van een normale. cyclus
Mijn goedkope action was zeker betrouwbaar. Dag nadat ik zou moeten menstrueren gebruikt en positief. Achteraf ben ik met echo zelfs week terug gezet en was die ronde mijn cyclus langer of innesteling duurde wat langer. Dus heb ik terug kijkend heel vroeg positief getest.
Ja hoor hier ook maar 2x positief getest in 13 mnd met een action test en dat was tijdens beide zwangerschappen.. Je geeft aan dat je al drie rondes van 28 dg hebt gehad, dat is super! Maar geeft geen garantie dat de vierde ronde ook weer van 28 dg is.. Waarschijnlijk is deze ronde je ei later geweest.. Als je mwer zekerheid wilt hebben van je ei, adviseer ik je ovu testen te gaan gebruiken of nog beter temperaturen.. Het heeft gewoon even de tijd nodig het eerste jaar. En zelfs dan hoef je niet altijd dezelfde rondes te hebben.. Je kan altijd uitschieters hebben Toen ik de 1e keer gestopt was met de pil had ik 6x 28 dg Een half jaar later 31-43-28-43-28-31-mk-26-39-41-41