hallo ik ben gestopt met de pil en nu ben ik voor de 2de keer echt ongetseld, alleen nu ben ik het al een week? kan iemand mij zegge wat dit is want vindt het wel erg raar. de vorige keer was het maar 4 dagen en zijn er mensen die ook een week ong. zijn geweest??? alvast bedankt gr
als je gestopt bent met de pil kan het in het begin ff anders zijn dan je gewend bent ik was het bv normaal nooit zo erg en nu wel na stoppen met de pil dus maak je daar maar niet druk om
voor mij ook voordat ik met de pil begon. toen was ik soms wel 2 weken ongi. nu ben ik 4 a 5 dagen ongesteld zonder de pil
bedankt voor de reactie's allemaal! dus hoef me nergens zorgen over te maken ja ik wist het ook nie ik dacht dat het maxiamale 5 dagen ofzo was... groetjes
Hoi Angel Ik had toen ik de pil nog slikte een ongi van ongeveer 2 volle en halve dag(en) en dat was echt niet veel wat er uit kwam,maar nu na het stoppen zijn het echt 3 volle dagen en veel boh de maandverbandjes houden het niet bij...ik maakte me er ook zorgen om maar het schijnt toch normaal te zijn.... Ik hoop dat je nu net als mij wat geruster bent liefs liselotje
als je de pil nog slikt ben je eigenlijk niet echt ongesteld ook al heb je wel wat bloedverlies. pas als je cyclus na het stoppen met de pil weer normaal is wordt je weer normaal ongesteld met wat meer bloedverlies. een week ongesteld is heel normaal dan.
Voordat ik de pil slikte vroeger een aantal jaar geleden toen had ik hevige buikpijn en zag ik wel 4 dagen bloed, en 2 dagen bruinverlies. Dus dan was ik zeg maar ongeveer 6 dagen ongesteld... Met de pil was ik 4 a 5 dagen ongesteld zonder buikpijn met 2 dagen bloedverlies. Nu zonder pil word ik 6 dagen ongesteld met 2 dagen bloedverlies de tweede dag heel licht en de rest bruinverlies. Pffff klinkt misschien gek maar heb toch liever bloed dan dat oude bruine zeg maar (sorry voor de ranzige tekst)..
Het kan soms wel langer duren hoor. Ik was de laatste keer 17 dagen ongestld. Niet een beetje, maar heel veel! een vrouwenlichaam zit soms raarin mekaar. Maak je maar niet ongerust. Suc6 verder. Nancy
hey allemaal bedankt voor jullie reacte's! maar in die tijd dat ik ongetseld ben kan ik dan wel zwanger raken? ben het nu nog steeds groetjes
Je moet je niet zo druk maken joh! je bent nog maar met je 2de cyclus bezig. En ik weet dat het heel moeilijk is omdat je zo graag wilt.Maar bij de een gaat het snel en bij de nader duurt het even. Ik hoop ook nog steeds en wij zitten in cyclus 11 (en dat is voor anderen vrouwen ook weer niet lang)
hey allemaal bedankt voor jullie reactie's! ik zit in mn 3e ronde ik zal proberen niet zo negatief te denken. maar als ik in mn vruchtbare periode zit en dan nog ongesteld ben kan ik toch nie zwanger raken??? liefs