Ongesteldheidspijn,maar toch een positieve test

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mirjamc, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjamc

    mirjamc Actief lid

    6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Vorige week was ik al dagen achtereen heel misselijk en snel moe.Had ik bij de vorige x ook gelijk.Maar sinds gister heb ik ook wat last van die zeurende buikpijn en misselijkheid.Ik heb vandaag toch een test gedaan,al doet deze pijn me denken aan een aankomende menstruatie.En hij was positief!Een vaag streepje,omdat hij wat vroeg gedaan is,maar er hoort helemaal niets te komen aan de testkant en vorige x ging het precies zo.
    Zijn die pijntjes normaal?
     
  2. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Gefeliciteerd!

    Van wat ik gelezen heb (ik ben nog groentje) lijkt het idd op aankomende menstuatie alleen zonder het bloed zeg maar..

    Geniet ervan meid!

    Liefs Gina
     
  3. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo

    Er zijn vrouwen die wel een ongie gevoel/pijn hebben, maar waarbij de menstruatie toch uitbleef en dus zwanger zijn!
    Bij iedereen is het weer anders!

    Natuurlijk moet je wel in je achterhoofd houden, dat ondanks dat je nu al positief hebt getest dat het ook mis kan gaan nog over 2 dagen .... Wat ik natuurlijk niet voor je hoop!

    Een voorzichtige felicitatie :D

    Zal voor je duimen [-o<

    Laat je het even weten ?
     
  4. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik zou het niet weten, ik was niet zo vlot met gaan testen, ik ging pas testen toen ik eigenlijk al de 2de menstruatie had moeten hebben , tja en toen was het duidelijk bingo :)
     
  5. faith and hope

    faith and hope Bekend lid

    12 apr 2007
    685
    0
    0
    zeker de eerste week had ik dat ook, ik kon het niet geloven dat ik echt zwanger ben en dacht dat ik elk moment ongesteld kon worden.
    Niet dus, gefeliciteerd!
     
  6. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Zucht...ik heb dus hetzelfde..buikpijn, gevoel als ik ongi moet worden maar tot nu toe nog niks op 1 helderrood druppeltje bloed na. (vanmiddag) Daarna niks meer. Ben wel snel moe, minder eetlust, vaag misselijkgevoel, maar niet echt misselijk. Spannend hoor, nog twee dagen en dan mag ik testen. Denk dat ik zowieso wacht tot het weekend, kan ik samen met mijn man testen...als ik dan niet ongesteld ben
     
  7. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou mijn lichaam hield me behoorlijk voor de gek.. ook allemaal symptonen maar volgens dokter nega... wel twee dagen over tijd en nog steeds niks in zicht... van het weekend nog maar test tegenaan gooien als er dan nog niks is.... blijven hopen he hhaha!

    Succes allemaal ;))
     
  8. Euhmzz

    Euhmzz Actief lid

    14 jun 2007
    465
    0
    0
    Zelfde hier.

    Ik was ook aan het denken dat mijn menstruatie eraan moest komen, maar toch kon ik mezelf niet bedwingen en gisteren heb ik dan toch getest. Ook positief, heel vaag dat wel.
    Vanmorgen nog steeds geen menstruatie en dus nog maar eens een testje, ook weer lichtjes positief. Dan nog maar een andere test gedaan (onzeker he :)) en ook deze gaf positief, iets donkerder deze keer.

    Dus, blijkbaar is het niet abnormaal om menstruatiepijntjes te voelen :)
     
  9. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb het ook gehad in het begin; volgens mij niks om je zorgen om te maken. De één heeft het ook meer dan de ander... soms gaat het zelfs gepaard met (innestel)bloed..
     
  10. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    He, ik had ook ongi pijn. Dacht ook echt dat het eraan zat te komen, maar niet dus.
     
  11. ingepinge

    ingepinge Actief lid

    18 mei 2007
    385
    0
    0
    Hier ook echt ongipijn. Ik had er ook bloed bij rond de 21e dag vanmijn cyclus, dit hield zo'n drie dagen aan.
    Na 3 dagen over tijd te zijn toch maar een test gedaan en die was vet poitief. :) Toen nog maar één en ik had er daarna nog een gekocht, ach waarom niet? :oops: En die waren ook alle twee heel erg positief.
    Dus het kan inderdaad dat je heel erg kramp in je buik hebt. :(
    Mijn verloskundige vertelde dat dit kan komen doordat je baarmoeder zich aanpast aan de nieuwe situatie, aan het groeien is.
    En je kent dit gevoel alleen van het ongesteld zijn.
     
  12. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    had jij de hele dag gewoon ongiepijn of d\at niet?

    grtjess
     
  13. nou meiden k hoop dat mijn ongipijn een beginnende zwangerschap is al bereid k me op me ongi voor.
    morgen moet k ongi worden ....
     
  14. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Ik heb nog steeds last van menstruatiepijn en ben toch al het eerste trimester door. De vk zegt dat het niets ernstigs is dus daar moet ik dan maar op vertrouwen he.
     
  15. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    ik had het ook, de hele dag! Heeft tot een week of 9/10 geduurd en toen was het in 1x weg! Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)
     
  16. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    en wanneer begon jou ongiepijn?

    grthjess
     
  17. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    en wanneer teste jij positief?

    grtjess
     
  18. regi

    regi Fanatiek lid

    23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    nou hier hetzelfde snap er helemaal niks van!
    ik moest zaterdag ongi worden maar voelde niks!
    toen dinsdag ja hoor begonnen de krampen ik denk daar
    komen de duiveltjes!
    dus ook al mijn banner aangepast en me in de roze hummer
    laten zetten!
    maar tot mijn verbazing nog steeds geen menstruatie!
    dus ik ben morgen al 6 dagen overtijd!
    ik heb dinsdag voor die ongiekrampen al
    een testje gedaan van de kruidvat maar dat was s`middags
    en ik hoefde niet echt nodig naar het toilet dus misschien toch
    te vroeg getest!
    ik wacht het nog af tot zondag ochtend dan is manlief ook
    thuis!( vrachtwagenchauffeur) en dan nog maar keertje testen!
    heb wel last van kokhalsen maar dat is dan ook het enige@!
     
  19. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    @Cindy21:

    De ongipijn begon een dag of 4 voor de nod. Moet er wel bij zeggen dat ik altijd als ik ongi moest worden, een paar dagen van tevoren heel erg last kreeg van mijn borsten en dat was nu helemaal niet zo! De pijn aan de borsten kwam pas toen ik een week of 6 zwanger was.
     
  20. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    oke dankjewel!
    ja ik heb nu juist wel pijn aan men borsten en men tepels zijn dikker en groter da heb ik nog nooit ghad als ik ongie moet worden heb deze keer zoveel klachten ik hoop het zo maar ik ga ook maar uit dan ik ongie moet worden dan zie ik het vanzelf..... keb maandag pas mijn nod...

    grtjes
     

Deel Deze Pagina