ongewenst???

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door rachel22, 17 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachel22

    rachel22 Actief lid

    16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    voor mij is het niet ongewenst maar voor mijn vriend wel.hij wil bij me weg nu ik ben ten einde raad ik wou dat hij veranderde.maar hij blijft maar dreigen met abortus. wat is jullie advies??
    vanaf wanneer kan je een echo laten maken en moet dat via de verloskundige ben nu 8 weken
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Rachel,

    Wat een ontzettend moeilijke situatie voor je! Heel goed dat je je vraag stelt. Je bent (helaas) niet de enige die met dit soort dingen te maken heeft. Ik wil je adviseren om te praten met een organisatie die jou persoonlijk kan helpen. Bel de VBOK, 0900-2021088. Je krijgt dan iemand te spreken die met jou alles op een rijtje kan zetten.
    Laat je niet dwingen tot een beslissing door je vriend. Het is ook jouw lijf en jouw kindje! Neem geen overhaaste beslissingen, maar denk goed na en praat erover.
    Je kunt nu al een echo laten maken als je wilt. Dat gaat inderdaad via de verloskundige of via je huisarts, je hebt namelijk een verwijsbriefje nodig.

    Heel veel sterkte, en stel gerust je vragen als je meer wilt weten!

    Mirjam
     
  3. nathalie1980

    nathalie1980 Actief lid

    8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    hoi hoi ik ben dan wel geen deskundige maar ik neem aan dat je zelfs als je zou besluiten tot abortus niet met deze jongen verder wilt gaan dus zul je moeten besluiten hoeveel je kindje jou waard is en of je de opvoeding van je kindje alleen aankan en durft en wilt en als jouw antwoord op deze vragen ja zijn dan zou ik het kindje gewoon houden omdat je anders spijt krijgt van je keuze niet te vergeten misschien negatief maar toch wie zegd dat je in de toekomst (wanneer je er wel voor klaar bent ) wel nog kinderen kan krijgen laat je niet gek maken en denk goed na over jouw toekomst en dat van je kindje van een partner weet je nooit of hij uiteindelijk bij je blijft of niet en van je kindje wel ik wil je in ieder geval een hart onder de riem steken en je veel succes wensen in welke keuze dan ook maar vergeet niet eenmaal weg is weg dit kindje krijg je dan nooit meer terug
    welgemeende sterkte Nathalie
     

Deel Deze Pagina