ONGI!bruine bloedverlies!!????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikram2018, 7 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    Hallo, :oops: :evil:

    Ik zit met een vraagje, ik ben dinsdag ongesteld :evil: geworden maar het is veel korter dan normaal Ik heb de eerste dag rode bloed gehad, de dagen daarna heb ik alleen donkerbruine :oops: bloedverlies om precies te zijn 3dagen, ik ben normaal 6 dagen ongesteld. omdat ik dit nooit eerder heb gehad vraag ik me tog af wat het zou kunnen zijn?? ik ben trouwens 7 maanden bezig om zwanger te worden!

    Alvast bedankt!
    groetjes van Ikram.
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hoi!

    Ik heb precies hetzelfde gehad. Gelijk rood bloed terwijl het normaal eerst donkerbruin is. Voor de rest ben ik heeeel lichtjes ongi geweest en normaal ben ik het wel 5 dagen. Dus wel een beetje hetzelfde als jij.
    Ik ga vandaag een test halen en morgenochtend testen, misschien kan jij dat ook wel gaan doen. Misschien was het wel een innesstelingsbloeding?
    Succes meis. Ik hoop voor je dat het raak is!!
     
  3. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Succes met testen!
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk dat je er gewoon van uit moet gaan dat je niet zwanger bent .
    En dat dit toch echt je menstruatie is geweest.
    De reden waarom ik het zeg is om jezelf te beschermen.
    Je kan jezelf nl makkelijk helemaal gek maken van de spanning en dan word de telleurstelling alleen maar groter.
    En mocht het wel zo zijn dan kom je daar eind deze cyclus achter, maar dan wel zonder gestress.
    Dan zit je hooguit in de spanning over hoeveel weken je zwanger bent , maar goed daar komen jullie gauw genoeg achter bij de echo.

    Veel succes overal mee!

    Groetjes
     
  5. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    Hallo,

    Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie reactie!

    Ooivaar: ik vind het ook wel raar maar ik ga niet testen het word me een beetje te duur iedere testen! Ik wens jou wel veel succes en ik hoop positief!! :) Laat je me het weten???!!

    Jolanda: je hebt gelijk al dat stress ik wacht het gewoon af!! en ik zie het wel!

    Groetje van Ikram.
     
  6. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo Ikram,
    Je moet er maar gewoon van uit gaan dat dit een menstruatie is geweest.
    Als je volgende verwachtte menstruatie zal uitblijven kun je eens een test doen.
    Ik wens je verder heel veel suc6.
    Groetjes Nancy
     

Deel Deze Pagina