Hallo dames, Ik heb een vraag, Ik ben 2 december ongi geworden, daarvoor had ik zwangerschapssymtomen. ik heb gister getest en er verscheen een heel vaag streepje(haast niet te zien). Ik vind het raar!! Heeft iemand dat ook meegemaakt ongi en toch zwanger??? groetjes,
\ heb het gelezen! ik zit ermee met dat vage streepje! ik bedoel ik ben al een paar weken gelden ongi geworden dan moet het streepje toch duidelijk zijn toch? bij mij was tie heel vaag. en mijn temp is niet omlaag gegaan sinds mijn menstruatie! groetjes
Vervelend voor je. Als ik jou was over een weekje nogmaals testen. Is ie dan weer negatief en je bent er zeker van dat je zwanger bent even naar de huisarts gaan. Succes. Silly
Salaamalaikoem Ikram, Ik neem aan dat je een Marokkaanse bent aan je naam te zien? Ik ben zelf half NL/Marokkaans... Als ik de testen mag geloven dan ben ik zwanger en mijn lichaam die geeft ook alle tekenen. Ik moet donderdag om 4 uur naar de arts voor een echo dus duimen maar.....
3laikom salaam lolita, Ja ik ben Marokkaans, ik ben vandaag hele dag duizelig! vooral als ik buk. Meid ik wens je veel succes! ik hoop dat het positief is! groetjes Ikram.
Hai Ikram, Als het streepje op je zwangerschapstest gekleurd was (ookal was het vaag) dan mag je ervan uitgaan dat het raak is. Was heet niet gekleurd, dan kan het zijn dat je het niet raak is. Bij een ongebruikte test zie je ook een streepje, maar dat is het streepje van het stofje dat moet verkleuren wanneer je zwanger bent. Mocht het raak zijn, dan is een verkleurde streep (hoe vaag ook) een teken dat je zwanger bent. Ik hoop het voor je meid! Laat je het nog weten? Liefs, Anouk.
Bedankt allemaal, Ik wacht tot mijn Nod 2 januari! ik wil liever niet telerugesteld worden! Groetjes.