Meiden, ik heb een redelijk regelmatige cyclus, scheelt soms een paar dagen van elkaar. Ik had gisteren, vandaag of moet morgen ongesteld worden, heb ook lage rugpijn en aankomende buikpijn. Toch kon ik het niet laten vandaag een test te doen. Deze was licht positief (die van de kruidvat, en ik weet wat ze zeggen, streepje is streepje, dus zwanger). Maar zo voel ik dat helemaal niet. Heb echt het gevoel dat ik binnen een paar uur ongesteld ga worden. Herkent iemand dit? Heeft iemand dit eerder gehad? Ik twijfel zo. liefs Ini
Nou meid, gefeliciteerd! Ik had tijdens m'n zwangerschap ook ongesteldheidsklachten. Het lijkt allemaal zo op elkaar, het heeft toch allemaal met de baarmoeder te maken. Dusss, geniet ervan!! Je bent zwanger!!
Het is heel normaal als je "ongikrampen" voelt als je zwanger bent. Er gebeurt dan van alles in je baarmoeder en dat kan hetzelfde gevoel geven als wanneer je ongesteld moet worden. Ik heb af en toe nog steeds "ongikrampen" maar het is toch echt sinds januari geleden dat ik ongesteld ben geweest De testen van kv zijn echt wel heel betrouwbaar dus als er een 2e lijntje staat (hoe dun of licht ook), zeg ik: gefeliciteerd!
Hi, Als je een 2e streep ziet dan ben je zwangerGefeliciteerd! Ik heb ook steeds een soort van ongikrampen en rare steekjes en ben echt wel zwanger Anders test je over 2 dagen nog eens om te zien of de 2e streek duidelijker wordt.
Hoi Ik had ook ongiekrampen en rugpijn in het begin. Ik dacht ook dat ik toen ongie moest worden, maar was echt zwanger Ik zou zeggen van harte gefeliciteerd groetjes sjolie