ongi, maar heel weinig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilseD, 14 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseD

    ilseD Lid

    10 jan 2006
    95
    0
    0
    Ik ben donderdag morgen ongi geworden na een cyclus van 41 dagen, maar duurde maar 2 dagen en was echt heel weinig. Denk in totaal nog geen tampon vol. Nu heb ik enkel nog zeer licht gekleurde afscheiding. Telt dit dan mee of is dat een tussentijdse bloeding? Vind die lange cyclussen trouwens heel ambetant, vorige was 46 dagen, is minder kans om zwanger te worden hé... :(
     
  2. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hoi Ilse.

    Ik denk dat dit niet echt als een menstruatie telt als het in totaal maar zo weinig was!? :( . Ben je soms nog aan't ontpillen?
    Wat betreft je vraag over vruchtbaarheid tijdens een lange cyclus. Als je een eisprong hebt, ben je vruchtbaar. Bij een lange cyclus is de periode waarin je die eisprong kan verwachten alleen wat moeilijker te bepalen, vooral als je een onregelmatige cyclus hebt.

    Groetjes Noralien
     
  3. mieke

    mieke Bekend lid

    als je niet meer aan t ontpillen bent kan
    je er natuurlijk altijd voor de zekerheid een testje tegen aangooien
    dan weet je ook waar je aan toe bent
    met t idee op een eventueele zwangerschap


    liefs mieke
     
  4. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dit had ik dus ook,1 dag een beetje bloed en dan 2 dagen bruinverlies.Ik dacht ook eerst aan een innesteling(was ook de juiste tijd)maar mijn temp. is wel omlaag gegaan.(op 1 dag na)dus ik twijfel,en t'is nog een beetje vroeg om een test te doen.Vorige maand had ik echt erg veel bloed,en krampen enzo.Zo is ook mijn 'normale ongi' zeg maar.Ik heb nu ook wel krampen,maar er komt helemaal niks door!Dus ja ben ook in de war.Benniet meer aant ontpillen,ben vorig jaar Maart gestopt en had hem ook maar iets meer dan een half jaar genomen.Vervelend he meid!Misschien kun je een testje doen,ik hoop dat je snel iets meer weet!

    grts Lucia xxxxxxxxxxxx
     

Deel Deze Pagina