Ongigevoel, wie toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anneh, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    Hallo

Ik heb een onregelmatige cyclus, maar dankzij temperaturen weet ik dat ik mijn eisprong heb gehad op 30 of 31 juli. Nu was mijn temperatuur steeds rond de 37/37,1. Gisteren echter had ik opeens een temperatuur van 36,8, vanochtend gewoon weer 37.
    Nu heb ik echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Kramp in mijn onderbuik, rommelende darmen, trekkerig pijnlijk gevoel in mijn onderrug. Oftewel het kan nooit lang meer duren... Via de calculator zou ik woensdag ongesteld moeten worden. Hopelijk duurt het geen twee dagen meer. Wordt gek van de onzekerheid en hoop stiekum toch zwanger te zijn, maar dat ongigevoel zegt me meteen van niet.
    Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft. Het lijkt me prettig om er even over te kletsen.

groetjes anneh

2. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    O ja, ik heb vorige week donderdag een test gedaan van clearview. Hier leek een tweede lijntje op te verschijnen, maar misschien staar ik ook wel zo lang zodat het lijkt of er een tweede streepje verschijnt. Heeft iemand ervaringen met de testen van clearview? Als ik woensdagochtend nog niet ongi ben, dan ga ik maar weer eens testen...

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    49.195
    34.382
    113
    Ik wil je geen valse hoop geven, want je kunt idd natuurlijk gewoon ongesteld worden, maar toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik ook in het begin buikkramp alsof ik ongesteld moest worden.

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik had ook het gevoel ongesteld te worden, maar temp bleef hoog en dus zwanger. Ik hoop het ook voor jou, spannend!

5. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    Wat leuk om al een aantal reacties te hebben. Volgens mij zit ik mezelf een beetje gek te maken. Ik hoop zo dat ik niet ongi wordt en dat ik zwanger ben. Ik zal weer eens wat gaan doen, dan gaat de tijd ook ietsje sneller...
    Meer reacties zijn welkom!

groetjes anneh

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hai,

Ik weet nog niet zeker op dit moment of ik zwanger ben, maar die kans bestaat wel; mijn ovu-test was straks superpositief, vandaar.
    Verder rond de innesteling 3 dagen beetje misselijk geweest, en nu... Pfff, ja, beetje wazig allemaal... Geen pijn ofzo aan mijn (.)(.), niet misselijk, maar idd. wel een heeeeeeeeeeeel vaag ongie-gevoel. Lang niet zo erg, veel milder (5% ofzo), maar de plaats waar het vandaan komt stralen is wel dezelfde streek/ baarmoeder, zeg maar. Normaliter echt van die scherpe pijnen, nu durf ik niet eens van pijn te spreken, maar is het een heel raar gevoel eigenlijk; beetje warm ook. Ga tsraks een test halen, ben toch wel benieuwd, hihi... We houden elkaar op de hoogte, oke?

7. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    Spannend dus. Hopelijk geeft je test positief aan! Laat het straks maar even weten of ga je morgenochtend pas testen?
    Ben je al lang bezig om zwanger te worden en is het je eerste kindje of heb je al meerdere kindjes?
    Hier wordt het ongi gevoel alleen maar meer, dus denk echt dat het niet raak is. Hopelijk breekt het dan ook maar door, anders blijf ik toch in spanning zitten.
    Heel veel succes met testen.

groetjes anneh

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Anneh, wat heb jij vroeg getest :confused:
    Toen ik zwanger was, voelde het ook alsof ik ongi moest worden. Maar heb pas na mijn NOD getest!

Succes!

9. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Al 26 cyclussen verder en nog niets...

Sinds een aantal dagen voel ik me heel anders. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van ongeveer 31 dgn.

Ik heb een heel klein beetje bruin rode afscheiding, last van mijn onderbuik, misselijk, meer bobbeltjes op mijn tepelhof, moet vaker plassen, heb meer dorst.
    Moet ik nou gewoon ongesteld worden of is het dan toch heel misschien raak?

10. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    Hallo

Ik heb denk ik te vroeg getest, maar omdat mijn cyclus erg onregelmatig is weet ik niet goed waar ik aan toe ben. Met temperaturen lijk ik mijn eisprong gevonden te hebben, maar omdat ik al een tijdje moe ben, heb ik er toch een testje aan gewaagd. Je weet tenslotte maar nooit. Nu wacht ik nog een aantal dagen en probeer het dan nog eens.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had tot 15 weken last van ongikrampjes, en nu nog steeds af en toe :)

12. Niet meer actief

Ik wou 2 dagen geleden al steeds naar de wc rennen om te kijken of ik al ongi was..
    Moest steeds mezelf helpen herinneren dat ik een week voor nod zat ;)
    Zo erg waren de krampen.. en ze nu nog steeds.
    Echt het gevoel dat ik ongi ben. :(

13. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

tijdens mijn vorige zwangerschap had ik in het weekend het gevoel alsof ik ongi zou worden, alleen ik werd het niet! tja en toen testte ik positief!

Maar ja, zo was het bij mij. Alleen als je ongi-gevoel hebt dan heb je meestal ook binnen een dag zekerheid. Had ik vorige maand ook, wel de ongi-pijn zeg maar en toen was ik de volgende dag dus gewoon ongi.

Dus als het niks is, dan zit je morgen bij wijze van weer op dag 1...niet leuk, maar wel zekerheid.

14. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    Bedankt voor al jullie reacties!
    Ik heb weer goede hoop. Mijn ongigevoel is zo goed als weg en mijn temperatuur was vanochtend 37,2. Zou ik morgen al kunnen testen of is dat te snel?
    Hoe is het met jou, kabouter klus? Heb je al getest. Ook bij jou is het spannend!

groetjes Anneh

15. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Het kan allebei de kanten op ongi krampen kan als je zwanger bent maar ook als je ong i wordt.
    Je lijf houdt je nog al eens voor de gek.
    had ik afgelopen cyclus ook helaas ongi

16. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hallo allemaal,

Helaas ook in ronde 26 niet zwanger. Ik ben er meer dan ooit, ziek van. Ik had echt het gevoel maar mijn lichaam heeft me goed bedonderd. De moed zakt me echt in de schoenen en zit er echt even helemaal doorheen.

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meis, ik zal gewoon ff testen als ik jou was, die ene dag moet ook neit veel meer uit maken.

Ik ben 2 keer zwanger geweest en heb ook 2 keer toe dat ongi gevoel gehad, verder heb ik het nooit, alleen 1 dag voor mijn ongi, dus wieweet!

18. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Heeft helaas geen zin om te testen als je ongi geworden bent...

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    He meid wat een ellende.
    Ben je al bij de HA geweest?
    Vind het echt heel naar om dan te lezen dat iemand al 26 rondes bezig is en ik dan zo snel al zwanger ben.

Sterkte meis

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nee meis voor jou helaas niet, balen weer een volgende ronde...

Maar voor anneh wel dat bedoelde ik eigenlijk

Deel Deze Pagina