Onhandig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moeders, 27 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeders

    moeders Lid

    14 feb 2007
    54
    0
    0
    Hoi,

    Ik ben momenteel voor de derde keer zwanger. Tot nu toe verschilt de zwangerschap niet zo veel van de andere twee. Ben alleen super onhandig. Ik laat van alles uit mijn handen vallen, stoot glazen om aan tafel, mors met van alles. En het toppunt was wel dat ik bij het in de auto tillen van de kinderwagen de kinderwagen tegen het achterlicht van de auto aan sla en er gat in sla. Kassa! Kost effe 100 euris.
    Hebben meer van jullie hier last van, of ben ik de enige onhandige zwangere. Bij de andere twee zangerschappen heb ik dit niet zo gehad.
    Hebben jullie hier ook last van?

    Groetjes,

    Moeders
     
  2. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    hahahaha....ben je nu niet onhandig omdat je op een roze wolk zit? :)
     
  3. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    :) Heel veel herkenning! Ben echt een onhandige muts geworden! Hoop wel dat het weer weg gaat.
     
  4. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik heb dat soort dingen altijd al haha
     
  5. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Zeer herkenbaar.

    bij klanten over stoelen struikelen, heel vaak kopjes met drinken omstoten of servies kapot laten vallen.
    Mezelf in mijn vingers snijden.
    ik word echt heel onhandig, en mijn vriend het maar schattig vinden ....
     
  6. Lintje82

    Lintje82 Bekend lid

    Ik heb alleen dat ik nu veel knoei met eten.
    Lijk zelf wel een baby..... :( haha.....
     
  7. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nou ja Lintje, kan je wel alvast wennen aan het uitwassen van de vlekken ;)
     
  8. Lintje82

    Lintje82 Bekend lid

    haha..... dat is waar.
    Grote wasjes, kleine wasjes..... \:D/
     
  9. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja ik had het ook altijd wel.. maar nu is het helmaal drama

    mep rustig mn glas van tafel met mn hand terwijl ik het er 2 seconden eerder neergezet heb en dat soort dingen

    bankpas al spoorloos geweest een keer
    dus heb maar nieuwe aangevraagd

    erg vervelend vind ik
     
  10. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Ik heb het ook erg. En vergeetachtig/verward. Ik krijg bv bij de parkeerautomaat van de supermarkt altijd 2 bonnetje. 1 voor de auto en een recu voor de kassiere (krijg je je geld trug). Ik had dus de recu in de auto liggen en de parkeerbon aan de kassiere gegeven. Gelukkig geen bon! Normaal kost dat 60 euries! En zo maak ik op mun werk stomme fouten. Ben slordig en vergeet halverwege een gesprek waar ik het ookal weer over heb... echt erg. Maar ook onhandig. Vandaag echt ruzie gehad met het snoer van de stofzuiger. Hij zat helemaal om mun been gedraaid en ik kreeg het toch niet voor elkaar dat ding lost te halen! En dan later kan ik er wel om lachen maar op het moment zelf scheld ik dat ding uit voor alles wat ik kan bedenken. Net of dat dit er wat aan kan doen! hahahahaha... HEEL HERKENBAAR DUS!
     
  11. Eva85

    Eva85 Lid

    24 feb 2007
    60
    0
    0
    ik ben wel heel erg dromerig, soms rij ik ergens en denk ik huh hoe ben ik hier gekomen? (welke wegen enz) en gaat vanalles mis en maak fouten op me werk, ben wat stil...
    zit gewoon op een wolkje denk ik :D
     
  12. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Jaja... erg herkenbaar! En zeker op mijn werk kan ik zeer mutserig doen!
     
  13. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    brrr de mijne vindt ALLES schattig
    varierend van vergeetachtigheid tot klunzen en zelfs als ik me niet lekker voel vind ie dat schattig!

    want tja.. das met baby he

    tis dat het zo'n schatje is... maar anders zou je hem soms wel willen wurgen :)
     
  14. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Heb ik ook, ik had het ook altijd als ik ongesteld moest worden. Maar nu dus continu ipv eens per maand. :(
     
  15. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haha heerlijk he die zwangerschapskwaaltjes! Ik had er in het begin ook heel veel last van! Gelukkig nu niet meer...
     
  16. reneewittens

    reneewittens Actief lid

    9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    HERKENBAAR! Hoe vaak ik de laatste weken al dingen moet oprapen en opnieuw inschenken. Beetje nadeel vind ik wel dat ik zelf ook steeds overal tegenaan loop enzo. Lijkt wel of mijn motoriek niet meer werkt ofzo.
     
  17. moeders

    moeders Lid

    14 feb 2007
    54
    0
    0
    Bedankt voor al jullie reacties.
    Gelukkig ben ik niet de enige onhandige. Ik voel me af en toe zo'n muts. Ach het zal wel weer overgaan. Hopelijk duurt het niet al te lang, anders kan ik een nieuw glas servies kopen.

    Groet,

    Moeders
     
  18. zonnestraal

    zonnestraal Niet meer actief

    ooooooowwww, zo ontzettend herkenbaar meid! Ik heb dadelijk geen servies meer over... :oops: :) :)

    Verbrand me ook om de haverklap aan het electrisch fornuis of aan de oven. Stoot mee gigaveel aan de afzuigkap....en maar vloeken he! Arjuna mijn vriend lacht zich een ongeluk met mij nu :(
     
  19. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    kan me toch weinig voorstellen dat (on)handigheid iets hormonaals is

    maar ik ben kennelijk toch niet de enige.
     

Deel Deze Pagina