overtijd? nega test? bruinig slijm? en nergens rood te zien?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl21, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

tja hier komt mijn verhaal...

ik ben in aug. gestopt met de pil, en heb daarna gelukkig meteen een regelmatige cyclus gekregen... tenminste, dat denk ik.. ik had een cyclus van 28 dagen, en 1X 27dagen...

ik zit nu in ronde 5, en zou afgelopen zondag ongi moeten worden. het is nu dinsdag, en ik ben nog niet ongi... heb tussen de middag een test gedaan van de kruitvat (2VOOR5) en die zegt negatief...

ik heb vanmorgen tijdens de grote behoefte geperst, en toen had ik bruinig slijmverlies... geen ongi lijkt mij, maar weet het zelf dus ff niet meer...

ik ben nu 2 keer weer naar de wc geweest, en 2 keer ook met afvegen weer drupje/ slijmveegje bruin... de laatste keer kon ik zien dat het minder was, en het leek er zelfs op dat dit t laatste beetje was...

ik weet dat er meiden zijn die pas een positieve test kregen na ongeveer een week na nod, en ook nog wel later, dus dat brengt mij aan t twijfelen..
    bruin verlies net zo, ik weet dat er meiden zijn die dit tijdens de zw-schap ook hebben/hadden...

dus ik denk dat ik alleen maar kan wachten en hopen... :(
    kijk als ik overtijd blijf, zal ik zeker nog een test wagen dit weekend, maar tot die tijd? onzekerheid? of kan iemand mij geruststellen? ook al weet je 100% zeker dat dit mn ongi wordt, zeg t aub, vertel jouw mening, en vertel jouw ervaring!

zo, dat was een heel verhaal haha hoop dat iemand hier iets post voor mij!

2. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik kan me voorstellen dat je nu erg onzeker bent. Toen ik net zwanger was van Robin* had ik op dag 24 een ietsipietsie bruin verlies, ongi kwam niet en dag later teste ik positief!
    Ik duim voor je, maar hoop niet te veel. Mijn vriendin die ook zwanger probeert te worden had ook 2 dagen licht bruin verlies en werd toch ongi...
    Succes.....

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm, irritant dat je een "regelmatige" cyclus hebt en die jou nu in de steek laat....

Het kan idd zo zijn dat je pas later positief test. Er zijn genoeg meiden die wat langer de tijd nodig hebben om hcg aan te maken, dus wat dat betreft......

Ik zou nog 2 dagen wachten (per 2/3 dagen verdubbelt hoeveelheid hcg) en dan nog eens testen. Dat bruine slijm is oud bloed. Dat kan te maken hebben met innesteling of een voorbode van aankomende ongesteldheid....Ik zit in ronde 3 maar heb er in ronde 1 en 2 ook last van gehad. Bij mij resulteerde het uiteindelijk in ongesteldheid maar ik heb ook al veel gelezen dat het juist heel goed kan als je zwanger bent.....

Succes met testen..........

Kan je helaas niet verder helpen.....

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik ben vandaag 14 dagen over tijd.... bruinverlies gehad en tot vandaag negatief getest. Al ruim een jaar gestopt met de pil en altijd een regelmatige cyclus.
    Vanmorgen ben ik naar de huisarts geweest. (vorige week ook) en ze vertelde me dat, óf ik heb een cyclus overgeslagen óf het bruinverlies is toch mijn ongi geweest :( Aandringen op een bloedtest lukte me niet want ik zat al met prikkende tranen in mijn ogen....

Ik hoop dus dat jij meer succes hebt dan ik ;)

Groetjes Cynthia

5. girl21

girl21 Niet meer actief

bedankt voor de reacties!

het kan idd alle kanten op..

ik zou dan toch maar wachten tot t weekend, en misschien dan weer een testje wagen.. tenminste als alle zo blijft als nu..

en als ik dan weer een nega test heb, dan denk ik dat ik toch dit als ongi moet zien,maar dat zien we dan wel:p

nu gewoon (wat dan gewoon is) W A C H T E N . . .

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik wacht met je mee meid....

Ik zie mijn bruinverlies dan ook maar als ongi... ik weet het anders ook niet :( Balen dat ik vanmorgen de vrouwelijke h.a. had. Als ik de man had dan had ik misschien meer durven vragen.... hij kent me tenminste beter (mijn eerste uitstrijkje door hem laten doen woehahahaha!) Is er over 2 weken bij mij nog niets dan ga ik gewoon terug. Is die vrouw er weer dan is het rechtsom keerd naar huis. Helaas had hij afgelopen nacht nachtdienst... en tja, dan klopt het overzicht op de website niet meer...

Groetjes Cynthia

7. nieuwveen

nieuwveen Lid

11 jan 2009
    59
    0
    0
    nieuwkoop
    hallo ik had even een vraagje ik ben gestopt met de pil begin november ik ben normaal ongesteld geworden netjes optijd enzo nu was ik van de week 3 dagen overtijd testen bleven negatief zondag avond had ik licht roze afscheiding dag erop was het een beetje rood en toen bruin het heeft 2 dagen geduurd ik weet niet of ik nou ongesteld ben geworden want het was niet veel en normaal ben ik 4 dagen ongesteld ben wel erg moe en heb een raar gevoel in me buik

8. girl21

girl21 Niet meer actief

ik ben gewoon ongi geworden helaas... nieuwe ronde..

9. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    je verhaal klinkt bekend. Ik had tijdens mijn laatste menstruatie ook alleen maar bruinverlies, terwijl het normaal toch echt helder rood is.
    De meeste dagen ook heel erg weinig, alleen op dag 3 wat meer. Heeft zo'n dikke 9 dagen geduurd (normaal bij mij is 7 dagen) en dan dus heel weinig. Erg irritant, had net zo goed in 1 dag allemaal eruit kunnen/mogen komen ;)
    Omdat ik ook erg onzeker werd hiervan heb ik na een paar dagen bruin toch maar een test gehaald: mijn eerste. Helaas negatief.
    Op naar ronde 6, we kunnen na het weekend weer gaan klussen...
    Jij ook succes in de volgende ronde!

Deel Deze Pagina