onregelmatige cyclus en onregelmatig klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joseetje26, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik ben sinds 6 maanden gestopt met de pil na 10 jaar, heb een onwijs onregelmatige cyclus, we besloten (hahah was maar eventjes leuk) om het dan voortaan maar om de dag te doen.
    was van hubbie een nobel voornemen, maar al na een maand waren we het allebei hellemaal zat, beginners enthausiasme zeg maar.
    maarja wat denken jullie nu? als je zo ontzettend onregelmatig ongesteld bent en dan ook nog enorm onregelmatig klust is de kans dan niet megaklein dat je zwanger word?

    groetjes jose
     
  2. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hoi Joseetje,

    Tja het is sowiezo maar een kleine kans om zwanger te worden, ook als je cyclus wel regelmatig is.

    Regelmatig klussen is de enige oplossing.
    Ja of je moet gaan tempraturen en heb je daar zin in? Dan ben je alleen nog maar bezig met zwanger worden en dat bevortert het ook niet echt zeg maar......

    Gewoon je met andere dingen bezig houden en regelmatig klussen denk ik..
    Suc6 ermee!

    X
     
  3. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik zou zeggen...gewoon eerst maar eens klussen wanneer je dr echt zin in hebt. Als het nu al een verplicht nummertje gaat worden dan gaat het alleen maar meer tegenstaan denk ik.
     
  4. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik was ook ongeveer een half jaar van de pil af en heel erg onregelmatig ongesteld. Ben wel es 2 maanden gewoon helemaal niet ongesteld geweest.. En we waren niet eens bezig om zwanger te worden en ineens was het raak :rolleyes:
    Misschien kan jij ongeveer aanvoelen waneer je je eisprong hebt? Ik kreeg dan vaak wat hoofdpijn en wat 'hormoonkwaaltjes'. Maar goed dan nog, ik dacht dat ik me eisprong allang gehad had en dacht dat het redelijk veilig was om te vrijen en bleek ineens zwanger :)
    Ga iig niet vrijen als je er geen zin in hebt, dan heb je er na een paar maandjes helemaal geen zin meer in en het moet wel leuk blijven :D
     

Deel Deze Pagina