Onregelmatige cyclus , help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sisi3, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sisi3

    sisi3 Lid

    6 apr 2022
    42
    36
    18
    Vrouw
    Hallo allen

    ik zou graag mijn verhaal delen en jullie advies willen vragen .
    Ik ben in november gestopt met de pil
    -1e cyclus : 28 d
    -2e cyclus : 80 d (!)
    -3e cyclus : 40 d en still counting

    ik heb op dag 75 van mijn 2e cyclus bloed laten trekken , alles zag er normaal uit.
    Ik heb 3 weken geleden , op dag 20 van mijn 3e cyclus een inwendige echo laten doen bij gynaecoloog. Zij kon vaststellen dat alles er gezond uit zag en zeker geen pcos . Bovendien kon ze zien dat ik deze maand al een eisprong heb gehad .
    nu op dag 40, dus 20 dagen na de echo heb ik nog steeds mijn menstruatie niet.. (zs-test op dag 29 was negatief)

    iemand iets gelijkaardigs aan de hand of advies voor mij? Is dit de onregelmatigheid van het ontpillen nog?
    Gynecoloog en ha zegt uiteraard dat we pas verder kunnen kijken als we enkele maanden verder zijn ..

    alvast bedankt
    Groet
    Sisi
     
  2. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.704
    113
    Vrouw
    Ik had na stoppen met de pil twee cycli van ongeveer 30 dagen en daarna ook een uitschieter van richting de 80 o_O Het kan zomaar ontpillen zijn. Heel irritant, maar de tijd is dan het enige dat het gaat oplossen nu.
     
  3. sisi3

    sisi3 Lid

    6 apr 2022
    42
    36
    18
    Vrouw
    Maar is dit dan gewoon ontpillen? Ik dacht dat , ook bij onregelmatige cycli, de luteale fase wel steeds ongeveer 14d is, maar de folliculaire fase heel erg kon variëren.
    Dus nu, 21 dagen na de echo, nog steeds niets
    Of kan de luteale fase dan ook erg lang zijn?
     

Deel Deze Pagina