Onregelmatige cyclus...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sweetvienna, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hallo,

    ben nieuw hier op het forum en heb meteen een vraag. Eind februari 2006 ben ik gestopt met de pil om te kijken of mijn cyclus op gang zou komen. In het verleden ben ik namelijk wel eens eerder gestopt met de pil (geen vriend destijds) en toen was ik anderhalf jaar niet ongesteld. De gyn. kon destijds niets vinden en de hormoonwaarde in mijn bloed was goed. Mijn vriend (ik moet zeggen mijn man sinds kort want we zijn pas getrouwd :D) en ik vonden het daarom beter om al voordat we voor kinderen wilden gaan, te stoppen met de pil en over te gaan op condooms. Ik was eerlijk gezegd bang dat er weer geen cyclus op gang zou komen maar hoera, hoera ik werd wel ongesteld dit keer! Meteen sinds het stoppen met de pil, heb ik mijn cylcus bijgehouden. Nu zijn we sinds eind mei dit jaar -dus nog maar kort- voor het 'eggie' bezig maar ik vraag me af hoe ik nu weet wat mn vruchtbare periode is. Dit is mijn cyclus: 72, 39, 42, 44, 49, 37, 37, 35, 31, 36, 30....
    Iemand enig idee of tips? Ik zie er tegenop om nu al te gaan temperaturen...
    Groetjes,
     
  2. wens3

    wens3 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Als je eens gaat zoeken naar billingsmethode op internet.
    Misschien kun je daar wat mee.
    Je kunt dan aan de hand van je baarmoederhalsslijm zien of je vruchtbaar bent.
    Succes!
     
  3. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Mm..ik zal eens gaan kijken, bedankt.

    Mede-forummers, nog meer tips of adviezen?
     
  4. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hoi,

    Ik heb hetzelfde probleem, mijn tip....
    gewoon om de dag klussen en dan gewoon om de 4 weken testen.
    Tenzij je natuurlijk ongesteld bent geworden.

    Bij mij werkt het prima op deze manier.

    Veel succes,
    Tinkerbel ;)
     

Deel Deze Pagina