onrust aan de borst

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door tessmama1, 9 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessmama1

    tessmama1 Actief lid

    4 nov 2018
    329
    321
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Onze dochter is 14 weken en de bv loopt goed.
    Als ik ergens ben, thuis of elders, en ik wil haar voeden en er wordt om ons heen gepraat, gespeeld of sons is het gewoon rustig, dan is ze onrustig aan de borst. De eerste paar minuten drinkt ze goed maar dan pakt ze mijn tepel vast, neemt een poging tot drinken, en vervolgens trekt ze aan mijn tepel en laat los om om zich heen te kijken, dit gebeurt nu al een paar dgn en dat gaat te koste van mijn tepel. Wat kan ik hieraan doen?
     
  2. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.511
    113
    Vrouw
    Lastig maar absoluut normaal gedrag, dat kindjes die de fles krijgen ook vertonen.
    Hier deden ze het ook. De wereld is natuurlijk veel en veel leuker, want wat gebeurd er allemaal en vooral, mis ik iets? :D Ik ging in die periode altijd op een rustige plek voeden.
    Op mijn bed in de slaapkamer bijvoorbeeld. Dat hielp wel redelijk.
    Het is een fase fase fase...
     
  3. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.079
    286
    83
    Emmeloord
    O vreselijk ja. Ik ging op een donkere kamer zitten. En bij de andere had ik een ketting om of een stukje speelgoed bij met voeden. Iets wat de aandacht vasthield
     
  4. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik voed altijd op dezelfde plek, in bed in onze slaapkamer. Niet met jan en alleman of de tv erbij enz. Ze is nu nog klein maar wil dat zo blijven doen voor zover dat kan.
     
  5. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    @Zoe123 Hier was het geen fase :roflmao: Vanaf dat mijn dochter een maand of vier/vijf was is ze altijd onrustig blijven drinken. Alleen ‘s nachts was ze niet afgeleid. Inderdaad een rustige ruimte opzoeken, dan hou je het het meest binnen de perken!
     
  6. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Hi! Mijn zoontje doet hetzelfde. Overdag drinkt hij vaak vrij onrustig, zo snel afgeleid! In de avond en nacht haalt hij ditweer in.. Ik vrees dat het ook geenfase is. Hoe ouder ze zijn hoe interessanter de wereld! Ik kan zelf ook niet praten tijdens het voeden, dan kijkt hij me meteen aan van 'wat doe je mam?'
     
  7. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ik zou toch ook op andere plekken gaan voeden. Ook dat moeten ze leren. Ik heb altijd overal gevoed. De eerste paar weken en rustiger aan plekje opgezocht maar al vrij snel overal gaan voeden.
     

Deel Deze Pagina