Welk speelgoed hebben jullie in de auto? En hoe zorgen jullie ervoor dat het speelgoed bij de kleine blijft? In de maxicosi had ik zo een speelgoedje met een klemmetje dat aan die draagstang vastzat. Nu zit mij zoontje in een opvolgstoel van maxicosi (de tobi). Ik zou niet weten hoe ik daar het speelgoed moet vastmaken. Ik heb nu een boekje voor hem in de auto, maar als hij die laat vallen heeft hij niets meer... De ene keer is dit geen probleem, maar soms wilt hij echt iets hebben om te spelen en dan is dat best lastig...
Wij hebben speelgoed aan ringen van Playgro vastgemaakt. Deze ringen hebben we bevestigd aan de stoel voor de autostoel (aan het metaal onder de kopsteun). Werkt bij ons redelijk goed, af en toe weet ze toch nog wat los te krijgen.
Ik heb zo'n koordje, een manlijke versie dan ...hang aan de gordel met de lus en heb er een boekje aan vast geklikt.
hier ook de loopaloop ringen (volgens mij heten ze ) en daar hangt alles aan. Boekjes aan een ring, knuffeltje..
Ik heb een berenspiegel aan de bijrijderskant hoofdsteun hangen, een knuffel en speelgoed sleutels. Hij houd het de hele weg vast, speelt eigelijk niet, zit alleen maar vooruit mee te kijken op de weg. Handig die extra paar ogen