Onrustig tijdens fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door misa, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

    misa Niet meer actief

    Bedankt voor de tips!
    Ik heb eens wat beter opgelet als hij onrustig wordt. We stoppen dan met de fles en kijken of hij een boertje moet. Meestal is dat wel het geval. Dus dankjewel, mamapetra!

    Ook geven we de fles nu redelijk rechtop. Ook een goede tip van jou fafje!

    Of het helemaal over is, weet ik niet, maar we blijven het gewoon even zo verder doen.

    @Fairytale: Als het bij jou zo erg is, zou ik eens naar de ha gaan. Wie weet heet je kindje wel iets medisch? (reflux, spruw, kma, enz). Succes!
    En laat hij vaak veel in de fles, of gaat het om 10 of 20 cc ofzo? Want dat is natuurlijk niet heel erg. Wij hebben de ene keer ook meer honger dan de andere keer. :)
     
  2. sukkie

    sukkie Fanatiek lid

    8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik denk dat het ontwikkeling is. Mijn dochter wil ook niet meer op haar borst bij mij liggen, ze wil op de rug en rondkijken. Ook begint ze met staan. Als ik haar half liggen voor mij leg begint ze al gauw te huilen. Ze wil dan zitten omdat ze de boel beter kan overzien. Ze is drie maanden.
     
  3. misa

    misa Niet meer actief

    Ja dat zou ook kunnen zijn! We houden hem nu vrij rechtop met de fles, maar heel onrustige met de benen doet hij bijna niet meer.
    Maar toch las ik altijd nog een pauze in voor een boertje.
    Kijken wil hij ook heel erg, dat hoofdje gaat alle kanten op en het liefst ook lachen ondertussen naar andere..! ;)
     
  4. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Mijn zoontje doet het ook, nog steeds. Hij heeft reflux en krijgt daar al medicijnen voor, ook in zijn voeding ingedikt. Maar het blijft dus. Het is wel een tijdje beter gegaan, maar sinds ruim een week is het weer terug. Hij drinkt ook vreselijk weinig waardoor hij 's nachts ook nog komt voor een voeding. Tsja, ik heb echt geen idee meer wat we er aan kunnen doen. Ik hoop dat het allemaal goed komt als hij bijvoeding krijgt en langzaam steeds minder flessen nodig zal hebben. En dat het dus met vast voedsel wel goed gaat. Maar ergens ben ik bang dat hij ook dit moeizaam zal eten.
     

Deel Deze Pagina