ons kindje senna 19 weken

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door chantypaul, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantypaul

    chantypaul Actief lid

    4 dec 2012
    108
    0
    0
    bergeijk
    Morgen is het een aar terug, dat wij ons zoontje senna verloren op een zwangerschap van 19 weken.
    Eerder heb ik er nooit over kunnen schrijven, senna bleek heel veel afwijkingen te hebben, waardoor wij besloten de zwangerschap af te breken, de moeilijkste keuze ooit.
    IK mis hem nog elke dag, en huil er nog erg vaak om, voel me vaak schuldig, en ben ik bang dat hij denkt dat hij niet goed genoeg was voor ons, maar in tegendeel.
    Ik wilde hem een menswaardig bestaan geven, een kind moet kunnen renne, spelen en fietsen, Senna had dat allemaal nooit gekund, had waarschijnlijk ook nooit kunnen zitten.
    Ik mis mijn prachtige jongetje, waar ik zo naar uit keek, waar ik zo trots op was, waar ik zoveel dromen over had.
    Senna bleek niks erfelijks te hebben, zoals ze dat zo stom zeggen domme pech van de natuur, Senna had een miskraam moeten worden, maar was zo sterk dat hij bleef leven...mooi en verdrietig te gelijk.
    Op 9 jan 2013 kwam hij levenloos ter wereld..heb ik hem nog lang vast gehouden..en nu houd ik hem mijn leven lang vast in mijn hart..
    Nu ben ik bijna 15 weken zwanger van een broertje of zusje, en voelt dubbel, ik ben super blij, maar mis ook mijn engelenkindje...
     
  2. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Sterkte voor morgen, maar ook voor de dagen die nog komen.

    Je moet je niet schuldig voelen. Je bent een super mama. Je hebt niet voor jezelf gekozen, maar voor Senna.
     
  3. frummelk

    frummelk Fanatiek lid

    2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Sterkte
     
  4. Kaatje1603

    Kaatje1603 Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Heel veel sterkte meid...
     
  5. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Wat een dubbel gevoel moet het geven meis.
    Blijdschap om een nieuwe zwangerschap, maar het intense verdriet om je zoontje.
    Ik wens je sterkte en kracht voor morgen.
    Ik zal naast het kaarsje voor onze Sam❤ ook een kaarsje voor jullie Senna branden morgen.
     
  6. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heel veel sterkte morgen :(
     
  7. meissie1984

    meissie1984 Actief lid

    9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte
     
  8. JoyofLiving

    JoyofLiving Fanatiek lid

    10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Heel veel sterkte, een dag met een traan en een lach.. Maak er een mooie dag van met je zoontje Senna dichtbij je
     
  9. Chubbie

    Chubbie Actief lid

    28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    Sterkte vandaag! Dikke knuffel!
     
  10. Nikkei

    Nikkei Lid

    3 okt 2013
    58
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veel sterkte vandaag! Voor altijd in je hart!
     
  11. chantypaul

    chantypaul Actief lid

    4 dec 2012
    108
    0
    0
    bergeijk
    thanks voor alle lieve reacties, ja voor altijd in me hart..viel me zwaar gister, en morgen de dag dat hij gecremeerd werd...bah...ik vind het heel moeilijk allemaal..er zouden vrienden komen zondag..maar zie het niet zitten, ik wil met mijn gezin samen zijn, lekker rustig naar het bos ofzo..raar he, dat ik geen mensen om me heen wil, kan het even niet!
     

Deel Deze Pagina