ons mooi meisje na 3 dagen overleden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Mooi sterretje, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooi sterretje

    Mooi sterretje Nieuw lid

    7 mrt 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

    Na lang twijfelen merk ik dat ik er steeds meer over nadenk om met mensen te praten die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt.
    Hier mijn verhaal heel kort:
    Onze dochter Noa is op 21 december 2015 geboren (ze was prachtig en woog 2800g) en is in de nacht van de 23ste op de 24ste overleden. (Heeft maar 3 dagen bij ons mogen zijn
    De artsen kunnen ons niet precies vertellen waardoor het is kunnen gebeuren.
    Het lijkt allemaal op een NEC maar er zijn 2 dingen die niet overeen komen met de symptomen van NEC.
    Ze was voldragen 37 weken en kreeg dit 24 uur na de geboorte

    Zijn er mensen die hier over mee kunnen praten.
     
  2. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    Wat erg zeg!
    Ik kan er niet over mee praten maar wil je wel veel sterkte wensen!
     
  3. Nemo2

    Nemo2 Niet meer actief

    Jeetje wat erg zeg! Ik heb er geen ervaring mee,
    wat een nachtmerrie!

    Heel veel sterkte voor jullie.
     
  4. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey

    Onze dochter us na 4 dagen overleden.

    Wel te vroeg gebore net 28wk. Ma goeie start.
    En de 4e dag was het in 8uur verandert.
    Oorzaak onbekend. Ze hebbe gezoch en ook genetisch maar niks uit gekomen. Puure pech.
    Ze ware zo hoop vol ze ademde zelf. Maar helaas pijn in mn gart afscheid moete nemen
    Xxx
     
  5. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.411
    4.732
    113
    Heel veel sterkte!!

    Helaas herkenbaar. Wij hebben na 10 dagen afscheid moeten nemen van ons zoontje, de oorzaak was nec.

    Je mag me altijd een privébericht sturen!
     
  6. kaily

    kaily Lid

    7 aug 2008
    57
    0
    0
    Ons zoontje is (na een voldragen zwangerschap) 4 dagen na zijn geboorte ook overleden aan NEC. Na zijn geboorte in t ziekenhuis zijn we de volgende dag "gezond" naar huis gemogen, de dag daarna werd hij ziek.
    Er is op mijn man en ik DNA onderzoek gedaan, maar niets afwijkends gevonden.
    Stomme pech zeiden ze tegen ons. Nooit zullen wij te weten komen hoe, wat en waarom.

    Sterkte, ik weet hoe jij je voelt.
     
  7. Evia

    Evia Bekend lid

    11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Ontzettend veel sterkte, geen mens zou dit verdriet mogen hebben! Ik zal je in een priveberichtje wat facebook linkjes doorsturen voor besloten facebookgroepen voor mama's die hun kindje zijn verloren voor, tijdens of vlak na de bevalling. Wie weet heb je er iets aan. Ik heb zelf heel veel aan die groepen en aan zwangerschapspagina. De wereld lijkt aan geen kant te kunnen begrijpen hoe een moeder zich voelt, maar in dit soort groepen en websites is enige erkenning en herkenning wat troostend kan werken. Ik hoop ook voor jou.
    Liefs!
     
  8. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Wat verschrikkelijk :(

    Onze dochter, ook Noa (Noa Hanna) is op 20 juni 2014 overleden in mijn buik met 38.5 w. Ze was perfect en gezond, alleen te licht. Nooit een oorzaak gevonden, dus noemen ze het wiegendood in de buik.

    Ik weet niet precies wat NEC is, dus kan je daarin niet helpen. Ik wil je alleen veel sterkte wensen.
     
  9. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Gecondoleerd.

    Mijn schoonzusje is meer dan 40 jaar geleden ook met 3 dagen oud overleden, oorzaak onbekend, ze wordt nog steeds gemist.
     

Deel Deze Pagina