Echt een meisje?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Alieke, May 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Hoi allemaal,

Vanmiddag hebben wij de geslachtsbepaling gehad (17w, volgens de echo 16,4). De kleine lag er niet heel handig voor dus ze kon maar van 1 kant bekijken. Ze zei "kijk hier zie je dus 2 witte balletjes" dus wij zeiden tegelijk; Een jongen dus? Nee nee het was duidelijk een meisje.
    Ik wil t best geloven maar vind dat ze best wel dik zijn ;) We hebben al 2 dochters en dat zag er toch heel anders uit toen.
    Willen jullie even kijken? :)

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Duidelijk een meisjeee
    Gefeliciteerd:D

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zie niet eens waar ik naar kijk hahaha.

maar ons meisje ziet er heeeel anders uit.

4. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik wet het niet maar weet wel dat mijn echo er heeeel anders uitzag :(

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Amfy & Belin; Hoever waren jullie toen??

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik had precies met 17 weken geslachts echo,
    en bij mij was het duidelijk een jongetje...
    Als ik naar jou echo kijk, dan zie ik duidelijk een meisje;)

Hier geslachtsecho van mij,

7. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

Apr 28, 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Hey hey,

Ik heb een jongen en een meid en ik zou zeggen dat het zeker een meisje is maar als ik jou was zou ik de volgende echo toch nog even zeker vragen of je niet wat beter mag kijken wat bij een jongetje kan je op sommige manieren met de echo ook echt het piemeltje zien zweven zeg maar hihi.

Ben erg benieuwd hoor.

Succes met je zwangerschap.

Groetjes

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

de eerste keer dat er gekeken is (maar geen uitslag gekren toen) met 16 weken toen met 19 weken en met 20 wkeen en pas bij 22 was het zeker.

ik had bij fynn net z'n echo en dat was inderdaad een "meisje" maar bij de 20 weken echo was het echt wel een jochie (en nu nog steeds)

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Amfy; echt waar joh? Heb je daar een foto van toen ze zeiden dat finn een meisje zou zijn? Zij vertelde dat t belangrijk is dat ze los van elkaar zitten..

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,009
    15,625
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry meis, zoals ik al in het nub topic zei vind ik dit echt niet overtuigend een meisje hoor !! Ik blijf erbij dat je een jochie draagt.
    De echo lijkt meer op die van mijn jongens dan op die van mijn dochters ;)
    En ik kreeg altijd om de 2 weken echo's,. dus weet hoe het geslacht eruit (kan zien) ziet met 16-18 weken ;)

Hopelijk weet je het snel zeker :):)

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Nou ik vind het echt een meid. Duidelijk die schaamlipjes. Die zijn aardig gezwollen nog bij baby's in de baarmoeder.

12. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Alieke, ik had mn geslachtsbepaling met 16+3 ...... hou je ons op de hoogte ?

13. meike1

meike1 Actief lid

Oct 27, 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil je in je onderbewuste misschien dat het een jongetje is? Dat kan meespelen bij de twijfel he....

Ik denk overigens zeker dat het een meisje wordt. Echoscopisten roepen zoiets niet zomaar, en zij heeft toch de bewegende beelden gezien. En uit de foto kan ik ook geen piemeltje en balzakje halen....

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

tja en toch zijn er hier op het forum meerdere meiden die een meisje krgen wat toch echt een jongen is.

fynn was 99,9% een meisje gelukkig hadden we nog een anatal echo's tegoed haha.

hier op het forum is er ook iemand die pas bij de geboorte er achter kwam dat hun "meisje" geen meisje was. ik ben nu even haar naam kwijt ze zit hier ook wat langer

15. meike1

meike1 Actief lid

Oct 27, 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uiteraard, tuurlijk kan het. Maar de kans is veel groter dat de echoscopiste het goed heeft dan dat ze het fout heeft. En wat mij opvalt, is dat dit soort topics vaak worden geopend door degenen die toch een lichtelijke voorkeur hebben (ik was hier ook één van). Ik zeg overigens niet dat ik zeker weet dat topicstarter een voorkeur heeft, maar het valt mij wel op....

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    30 mei hebben we de 20weken echo! Dus nog eventjes goed laten gluren daar ;)

Meike; Ik heb totaal geen voorkeur. Ook vind ik het erg leuk dat het een meisje word omdat wij al 3x geen jongensnaam kunnen vinden/bedenken. De reden dat ik deze hier plaats is omdat we het maar 2 tellen hebben mogen zien en maar van 1 kant. Ze zei dat ze hoopte dat de kleine met de 20weken echo er anders voor zou liggen want dan kon je het vanaf de andere kant goed zien. Ik verwacht dat we gewoon bevestiging krijgen maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je het piemeltje niet vanaf iedere kant kan zien. Vooral nu ik dus meerdere reacties krijg die twijfelen..

Amfy; Lijkt me erg bizar om toch te horen dat hij wel een jongentje blijkt te zijn! Zagen jullie dus ook helemaal geen slurfje uitsteken? Ik zie bij vele echo's dat het zo uitsteekt!

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee we hebben niets gezien.gelukkig kregen we nog een hoop echo's en toen was het echt duidelijk. maar vor het zelfde geld was ik los gegaan op roze en had het blauw moeten zijn hahaha.

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik vind het echt een meisje, het zijn schaamlipjes!

19. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ik denk ook een meisje ;) het kan idd nog gezwollen zijn :D
    Wanneer heb je weer een echo? ik ben heel benieuwd :)

20. Patrieske

Patrieske Bekend lid

Feb 9, 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik denk ook een meisje. Mijn echo's van mijn jongens zagen er heel anders uit. Daar zag je een balzakje met daarboven een piemeltje. Het was niet te missen, ik vond het balzakje bij beiden best groot om te zien.

Share This Page