ontharen bikinilijn

Discussie in 'De lounge' gestart door maartjev, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Dames,
    Ik word gek van die snel teruggroeiende haartjes, zeker met de bikini's weer in aantocht... Vind het altijd maar lastig!
    Hoe ontharen jullie je bikinilijn??

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik vind het ook erg irritant, maar ik doe het gewoon met het scheermesje
    Harsen lijkt mij nou net niks hihihi

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik scheer het daar, ik heb het 1 keer gewaxed maar dat lukte niet zo goed, blijkbaar heb ik super power haartjes die echt niet loslaten :D Mn benen wax ik nu wel altijd en dat bevalt super!

4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Lady shave elke week, hoog zomer om de 2 dagen. Ik durf geen wax!:$

5. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

ik scheer altijd

harsen moet je eerst een stukje laten groeien en dat lijkt mij geen optie voor in de zomer..:$

Je kunt het trouwens ook epileren dat doen mijn moeder altijd,maar heb dat ooit geprobeero p mijn benen maar dat was al pijnlijk,dus bikinilijn zou ik nooit proberen,maar bij mij doet al snel iets pijn..

6. Que

Que Niet meer actief

Ik doe het scheren.

Maar als ik straks bevallen ben en weer mijn tenen kan zien, dan ga ik het zeker proberen te epileren. Heb sinds een maand of 2 een epileerapparaat die ik nu wel voor mijn benen gebruik. Echt heerlijk. Maar om nu eerst een week of een aantal dagen daar niet te scheren, krijg al jeuk als ik er aan denk :D:D:D

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    harsen en epileren op die plek brrrrr
    nee mesje gewoon

8. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    nou ja tot nu toe scheer ik, maar dan zie je dus de volgende dag al wat donkere spikkels van de haartjes die dus alweer aan het groeien zijn (superhaar??? haha), dus ik zoek wat anders. Heb 1x geharst, wat een pijn!!! Maar het werkte wel. Nadeel was dat het nog een dag erg rood bleef, zucht.
    Maar kun je het ook gewoon epileren dan? Met een epilady ofzo?? Doet dat niet best wel veel pijn?

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik scheer ook met een mesje onder de douche maar krijg altijd bultjes en jeuk (ik was er al over aan het klagen in het irritatie topic) ik durf daardoor ook niks anders te proberen. ik scheer het dan om de dag.

10. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou ik zat er dus vandaag toevallig aan te denken om een epileerapparaat kopen, dus voor de dames die deze al hebben: Wat is een goed apparaat, welke niet enzovoort?

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.417
    3.296
    113
    Scheer het altijd het om de 2 dagen.

Deel Deze Pagina