Ontlasting baby 10 weken.

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Tulisa Aimee, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulisa Aimee

    Tulisa Aimee Nieuw lid

    27 sep 2016
    4
    0
    0
    Hallo, misschien kunnen jullie mij helpen!

    Ik heb een dochtertje van 10weken!
    Ze kreeg flesvoeding van Hero comfort voor moeilijke ontlasting. Haar ontlasting ging goed, maar ze kreeg er onwijze krampjes van door het johannesbroodpitmeel wat erin zit. Dus op advies van het cb overgestapt naat kruidvat voeding extra care. Ik ben nu een week overgestapt maar nu poept ze dus helemaal niet meer.
    Ik weet dat ze niet elke dag hoeft te poepen maar ze is de hele dag bezig met persen omdat ze zo'n aandrang heeft, en schreeuwt het uit van de pijn maar er komt geen ontlasting.
    Alleen als ik haar help met de thermometer komt er een beetje ontlasting uit en dit is gewoon zacht, en soms zelfs water!
    Ik wil haar niet blijven helpen met de thermometer omdat ik van de kraamzorg weet dat dit slecht is
    Ik heb alles al geprobeert, masseren, fietsen met de beentjes, sinassappelsap, olijfolie maar niks werkt?

    Hebben jullie misschien een tip?

    Groetjes een bezorgde mama!
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Als ik het zo lees heeft ze meer last van kramp dan van echt harde ontlasting. Infacol kan verlichting geven... is bij de drogist te koop.

    Groetjes Adrienne
     

Deel Deze Pagina