Misselijk? juist enorme trek in fout eten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandra87, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra87

sandra87 Lid

27 jan 2014
    31
    0
    0
    Nou de titel zegt het al. Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik alleen maar zin in vet eten, snoep, chips etc. Laatst was het zelfs zo erg dat ik op zaterdag avond naar de snackbar ben gereden voor 3 kroketjes. 2 voor mezelf en een voor mijn man ;) herkend iemand dit? ik probeer het wel met mate te doen maar het is wel lastig. Maar ook gewoon veel trek de hele dag door

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik had dat in het begin ook;) later en nu nog, heb ik juist geen trek meer in (warm) eten. Elke dag is het weer een hele klus om te bedenken wat ik eens zal gaan eten;)

Zolang je met mate snaait kan het niet zoveel kwaad hoor:) lekker van genieten, volgende week kan het weer ineens heel anders zijn!

3. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Ik weet niet hoe ver je nu juist bent, maar ik had dat ook van week 4 tot 6 ongeveer. Daarna flink misselijk geworden en sindsdien vooral zin in gezonde dingen. Ik maak mezelf maar wijs dat dat baby zijn/haar manier is om aan te geven wat hij/zij nodig heeft :D

4. sandra87

sandra87 Lid

27 jan 2014
    31
    0
    0
    Nu 5 weken en 4 dagen zwanger. We wachten af :p

5. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik had dat heel erg de eerste maanden, was ook misselijk maar tegelijkertijd moest ik friet haha. Rond middernacht lekker patatje oorlog en patat speciaal. Ooh wat zat ik dan te genieten haha, mijn man met grote ogen kijken hoeveel ik wel niet op kon :')

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ja dat was herkenbaar, enne iedere controle, de macdonald zat op 5 min van de vk, nu is de vk verhuist zit naast de mac... Dat wordt leuk voor een 2de hahaha

Deel Deze Pagina