Ontpillen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Strandbal, 21 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    hoi dames

    Ik ben nu sinds m’n stopweek niet begonnen met de pil. Dat is nu een week geleden dat ik niet meer ongesteld ben. Maar ik voel me al een paar dagen raar, ik heb een drukkend/zwaar gevoel in mijn hoofd, ik voel me neerslachtig en leeg en gevoelig. En nu dacht ik opeens ooh dat komt misschien wel door het stoppen met de pil.
    Zijn er meer dames die last hadden van ontpillen? hoe lang duurde dat? Voelde je je daarna beter?
    Ik twijfel nu echt of ik zal doorzetten of gewoon de pil weer in zal nemen.
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.906
    15.350
    113
    Herkenbaar ;)
    Ik ben nu zo’n 2,5 maand gestopt met de pil en heb ook last van wat jij omschrijft. Het komt en het gaat, nu weer een paar dagen erg last van.

    Is inderdaad even doorzetten, denk ik zo...
     
    Strandbal vindt dit leuk.
  3. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Na mijn eerste eigen menstruatie voelde ik me weer goed. Duurde 51 dagen voor die kwam overigens. Daarvoor ook heel emotioneel en zeurderig... nu helaas pcos maar voel me eigenlijk oké, 8 maanden gestopt nu.
     
    Strandbal vindt dit leuk.
  4. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Ik ben sinds januari pilvrij, en heb toch ook wel wat ‘ontwenning’ gehad, maar toch blij dat ik van die hormonen af ben vooral...
    Merk dat ik minder humeurig ben, behalve net voor mn menstruatie, dus alles loopt gewoon wat meer samen met de natuurlijke cyclus denk ik.
    Wel terug wat meer acné, maar daardoor voel ik me wel eeeuh jeugdig :roflmao:.
    Gewoon doorbijten zou ik zeggen, kijken hoe het over een paar maandjes bij je loopt :thumup:
     
    duitshollandsmeisje en Strandbal vinden dit leuk.
  5. Yunaaatje

    Yunaaatje Actief lid

    19 nov 2017
    160
    173
    43
    Vrouw
    Leerkracht PO
    Ik ben sinds half juli gestopt met de pil. Ik kreeg ook veel last van hoofdpijn en buikpijn. Inmiddels heb ik hier geen last meer van. Mijn advies is om even door te zetten!
    Ik zit nog wel te wachten op mijn menstruatie..
     
  6. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Ja herkenbaar! Dit had ik 7 jaar geleden ook na het stoppen met de pil en werd daarna ook pas na 3 maanden ongesteld. In die 3 maanden heb ik de meest vervelende symptomen gehad.. maar uiteindelijk voelde ik me zoveel beter!
     

Deel Deze Pagina