huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door emmie, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

    emmie Niet meer actief

    s'ochtends na de borstvoeding blijft seff wakker, niet erg, maar hij houd dan niet op met huilen, hij heeft zn voeding gehad, schone luier...in zn bedje leggen werkt dan ook niet want dan blijft hij doorhuilen, het lijkt wel of hij dan weer honger heeft ofzo want hij blijft na een tijdje gewoon weer happen...ik kan hem toch niet om het half uur aan de borst leggen als hij net bijna een uur heeft gedronken? iemand tips?
    gr emmie
     
  2. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vaak als je te snel voeding geeft kunnen ze last van krampjes krijgen dus dat lijkt me geen goed idee. misschien proberen iets langer aan de borst te houden.
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou hem toch weer aanleggen... Hij geeft duidelijk aan nog behoefte aan meer te hebben. Misschien is hij 's ochtends toe aan een kleine pauze, en heeft hij er na een half uur weer pit voor? Last van regeldagen?
    Wel vervelend hoor... Sterkte meid!
     
  4. emmie

    emmie Niet meer actief

    ja ik weet het ook niet, maar hij ligt elke voeding zeker 25min aan elke borst, tussendoor ff luier verschonen...dus voeding heeft ie dan genoeg zou je zegen, ik kan toch ook niet de hele ochtend met hem aan de borst zitten! nou ik ga m nu ff uit bed halen...want laten huilen vind ik ook zielig..heb hem nu al ong een uur laten huilen..

    groetjes emmie
     
  5. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    succes ermee.
     
  6. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Lastig zeg!
    Nou succes hoor!
     
  7. Emma2

    Emma2 Fanatiek lid

    22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Lukt het anders om hem een speentje te geven? Kan namelijk ook sterke zuigbehoefte zijn. Dat zou ik eens proberen!
    Mick had het ook en weigerde in het begin de speen, maar na wat proberen pakt hij hem toch (enkel de Bibi spenen overigens). Tegenwoordig zuigt hij trouwens op zijn duim, dat vindt hij het allerlekkerst, en op deze manier is hij tussen de voedingen door veel en veel rustiger geworden!

    Veel succes,

    Emma
     
  8. Emma2

    Emma2 Fanatiek lid

    22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Ik zie net in je album dat een speentje geen succes was bij hem. Probeer anders een ander merk en probeer het speentje regelmatig aan te bieden, wie weet helpt dat!

    Groetjes, Emma
     
  9. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    De eerste 6 weken BV geven vond ik zo ontzettend zwaar.
    Yildiz lag echt de hele dag te drinken bij me.
    Na 6 weken werd dit wat beter en huilde ze een stuk minder.
    Ik zou niet weten waar het aan ligt maar die eerste weken zijn sowieso wat moeilijk.
    En Yildiz kreeg bij mij ook geen speen, nooit gedaan ook ik gaf dan me pink wel.
     
  10. emmie

    emmie Niet meer actief

    ja de speen heb ik inderdaad al geprobeerd...was geen suc6 en nog steeds niet trouwens, soms heeft hij m wel eventjes in zn mond maar na een tijdje wil hij m niet meer en als ik het dan terug wil stoppen trekt seff een heel vies gezicht en soms moet hij er bijna van kokhalsen...heb het al een paar keer geprobeerd...maar hij is nu stil trouwens heb hem in de tummi gedaan wéér gevoed (haha) en nu ligt hij lekker te slapen...heerlijk rust...kan ik nu eindelijk aan mn huishouden beginnen! groetjes emmie
     

Deel Deze Pagina