Ontwerpers Geboortekaartjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Manara, 11 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manara

    Manara Lid

    5 mrt 2019
    20
    5
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik heb een vrij specifiek idee in mijn hoofd voor ons geboortekaartje, maar heb helaas zelf geen enkel talent voor grafisch ontwerp. Ik ben dus op zoek naar een ontwerper die ons idee zou kunnen uitwerken. Hebben jullie suggesties?

    Even voor de richting: papier (geen hout of ander apart materiaal), zomers, gras / weide, illustratie - geen foto.
     
  2. CrazyMom

    CrazyMom Niet meer actief

    Ik weet dat je bij bv hipdesign en hippe geboortekaartjes contact kan opnemen met de klantenservice en dat zij daar ook designers hebben die óf een kaartje helemaal voor je kunnen ontwerpen (uiteraard voor meerprijs) óf die een bestaand kaartje aanpassen naar jouw specifieke stijl.
     
  3. Manara

    Manara Lid

    5 mrt 2019
    20
    5
    3
    Vrouw
    Bedankt voor de tip! Dat is misschien wel een idee!

    Ik let bij alles op de prijs - hier ook wel natuurlijk - maar om een of andere reden hecht ik echt heel veel waarde aan het geboortekaartje en wil ik ook echt iets moois en unieks.
     
  4. CrazyMom

    CrazyMom Niet meer actief

    Ik snap het, is ook iets super moois en leuks om te zien later als je kindje groot is! Ik zou daar eens beginnen en kijken of ze daar iets kunnen met jouw ideeën!
     
  5. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb het kaartje voor mijn eerste bij www.letterpers.nl laten ontwerpen. Super mooi, maar wel prijzig.....het kaartje voor de tweede ga ik daar ook laten ontwerpen.
     
  6. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
  7. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ik ben twer jaar geleden in contact gekomwn met een ontwerpster kim... Weet der Achternaam niet .via hierbenik.nl. Zij heeft toen na een mailtje gereageerd en een kaartje speciaal voor ons ontworpen. Misschien kun je ook even mailen via de site op t contact formulier .
     
  8. Jenneke1980

    27 mei 2015
    9
    1
    3
    NULL
    NULL
  9. Jacy82

    Jacy82 Bekend lid

    24 nov 2018
    742
    418
    63
    Vrouw
    Ik heb eerst een schildering laten maken (meer met winterse omgeving) bij rainbow creation en die later op een kaartje laten drukken. Ze had het echt zo mooi gedaan dat mensen ons dorp op de achtergrond herkenden
     
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Soetzappig.nl gaat v ons geb kaartjes ontwerpen
     

Deel Deze Pagina