ontzwangertopic?

Discussie in 'De lounge' gestart door amilah, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amilah

    amilah Fanatiek lid

    28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik vroeg me af waarom er geen ontzwangertopic is? Of is er misschien geen behoefte aan. Ik merk namelijk dat ik nog erg veel klachten heb. En me bij veel afvraag ga je daarmee naar de dokter of is het ontzwangeren en gaat het gewoon over.
    Hebben/hadden andere net-moeders daar geen last van?
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    grappig, dit is de eerste keer in de 2 jaar dat ik hier ben dat ik dit zie!
    Maar ik kan me voorstellen dat je er behoefte aan hebt.
     
  3. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    Wat voor klachten heb je dan?

    Ik heb na mijn eerste zwangerschap geen last gehad van klachten, was eigenlijk heel snel weer de oude.
     
  4. amilah

    amilah Fanatiek lid

    28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Urineverlies, haaruitval, last van mijn buikspieren, aambeien :(
     
  5. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb wel eens eerder zo'n topic gezien (en gereageerd), dat was bij het 'bevallen' forum, maar misschien is dat wel alweer een tijdje geleden hoor.
     
  6. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    jeetje vervelend Amilah! voor je urineverlies heb je wel een bepaalde oefening die je kan doen om je bekkenbodem sterker te maken, ken je die? dat is echt een aanrader hoor!

    Haaruitval is idd ook een veel voorkomend kwaaltje, daar doe je helaas niks aan, deze haren zijn tijdens je zwangerschap door de hormonen blijven zitten en laten nu los, normaal gesproken had je ze dus al kwijt geweest.

    Aambeien zou ik even mee naar de ha gaan, zelf heb ik er nu ook last van door de zwangerschap en dan spuit ik er neusspray op dat wil ook nog wel eens helpen.
     
  7. missyb

    missyb Niet meer actief

    Leuk topic!

    Hebben de ontzwangere dames ook last van hartkloppingen
    ik word er gek van wel 50x op een dag pff.
     
  8. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Herkenbaar die hartkloppingen, heeft dat met ontzwangeren te maken dan? Heb het nog steeds af en toe.

    Wat dacht je van vergeetachtigheid? Dat is gewoon niet meer weggegaan bij mij... vreselijk!
     
  9. missyb

    missyb Niet meer actief

    volgens mij wel lilith

    had het ook wel eens zo af en toe voor mijn zwangerschap maar nu pff

    en aambeien heb ik ook en heb soms nog wel eens last waar het hoofdje heeft gestaan.
     
  10. missyb

    missyb Niet meer actief

    owh ja en mijn bovenrug doet nog steeds zeer soms
    nou ja en vergeetachtigheid ik heb een geheugen als een zeef.
     
  11. amilah

    amilah Fanatiek lid

    28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ja vergeetachtigheid heb ik idd ook..
    Hartkloppingen niet wel ben ik soms heel bibberig maar ja dat kan ook spanning zijn.
    WEl fijn om te horen dat jullie hier ook last van hebben (na ja vervelend voor jullie natuurlijk maar dan weet ik dat het normaal is allemaal ;) )
     
  12. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb een jaar last gehad van het ontzwangere het heeft heel lang geduurd voordat ik weer de oude "ik" was.

    urine verlies heb ik ook een hele tijd gehad is ook weer over gegaan wat ik wel nog steeds heb is dat ik wel vaker dan eerst naar de wc moet en niet lang kan ophouden.

    De moeheid is eigenlijk nooit weg gegaan heb al een stuk of 10 keer bloed laten prikken maar ze kunnen gewoon niks vinden... :(

    humeur wisselingen zijn ook pas naar een jaar verdwenen...
    en m´n borsten gingen ook pas weer normaal zitten na een jaar:(
     
  13. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    k heb ook nog steeds last van urine verlies soms erd vervelend heb oefeningen gedaan maar dat heeft niet zo veel geholpen!
    het geen waar ik het meeste last van heb is mijn onderrug soms als ik aan het werk ben, of te lang loop doet het zon pijn niet normaal!
     
  14. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    goed idee ontzwangertopic :D

    Ik heb last van algehele pijn in al mijn gewrichten sinds de bevalling. sochtends kan ik niet normaal opstaan alles doet zeer. pas na een half uur! kan ik lopen.

    Moet nu 17 sept naar de reumatoloog, maar zou weleens willen weten of er meer vrouwen zijn die dat hebben
     
  15. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    He, wat een fijn topic!
    Ik ben ook echt nog niet de oude! Heb nog steeds hele gevoelige, pijnlijke heupen/bekken. Vooral als ik een tijd heb gelopen.
    Ik heb verschrikkelijk veel last van haaruitval (als ik heb gedoucht moet ik de haren zelfs tussen mijn bilspleet wegspoelen :) :) :) ) en ik heb nog steeds erg last van humeurswisseling.
    Ook heb ik nog steeds af en toe zo'n beurs gevoel bij/richting mijn baarmoeder. Herkent iemand dit?
     
  16. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    Ik heb opvliegers en ik ben bijna 4 maanden een soort van stoned geweest, :( Zo leek het in elk geval.

    Haar uitval is nu ook begonnen, :(
     
  17. Isis75

    Isis75 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Haaruitval heb ik ook, is eigenlijk pas een paar weken geleden begonnen.
    Tijdens de zwangerschap aan het einde had ik last van mijn stuitje. Nu heb ik dat soms nog als ik lang gezeten heb (op de fiets of zo).
    En verder... eh..... effe denken eh...... wat ws het nou......o ja..vergeet ik gewoon steeds van alles :)
     
  18. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    inderdaad een fijn topic! ik heb nog steeds gevoelige bekken en last van mijn knie en die vergeetheid verschrikkelijk irritant!
     
  19. amilah

    amilah Fanatiek lid

    28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Dat stonede (?) gevoel ken ik denk ik ook.. En last van mijn ogen.. wazig zien enzo..
    Ik ben echt totaal nog niet de oude..
    Zou dat ook samenhangen met hoe zwaar de zwangerschap was, hoe lang je moet ontzwangeren?
     
  20. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Heerlijk topic....

    Heb zelf tot een maand of 4, 5 last gehad van het litteken van de knip....en tintelende handen tijdens zwangerschap en tot wel een maand of twee erna....

    Voel me nu echter weer helemaal de oude.... :)
     

Deel Deze Pagina