Onverwachts zwanger van 4de kindje..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door GiLoLau, 14 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GiLoLau

    GiLoLau Lid

    14 mei 2019
    37
    109
    33
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik ben nieuw hier..
    Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat ik in verwachting ben van ons 4de kindje.
    Mega schok! We zijn helemaal uit de baby's.. onze oudste is 12, middelste 9 en de jongste 5.
    Volgens mijn laatste menstruatie zou ik 4 weken en 3 dagen moeten zijn.. echter had ik een enorme knal test! De test werd binnen 2seconden positief en test streep dikker dan controle streep. In de middag na 100 keer plassen een clear blue test gedaan en deze gaf aan 3+. Dat staat ook niet in verhouding met mijn laatste menstruatie..

    Iemand dit misschien al eens meegemaakt?
    Doktersassistente denkt dat is misschien al een week of 6 ben..
    Ik mag pas de 24ste voor een echo komen. Eerst was het 6 juni maar vanwege die clear blue test dus vervroegd.

    Liefs GiLoLau
     
    MIss X vindt dit leuk.
  2. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.478
    3.336
    113
    Hier niet meegemaakt maar zou je laatste menstruatie geen innestelingsbloeding zijn geweest?
    Of een meerling maar dacht dat de ene meer hcg aanmaakt dan de ander.
     
  3. GiLoLau

    GiLoLau Lid

    14 mei 2019
    37
    109
    33
    Vrouw
    Naar mijn weten was mijn vorige menstruatie gewoon normaal maar eerlijk gezegd ook niet op gelet want ik ben/was totaal niet bezig met zwanger worden...
     
  4. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.478
    3.336
    113
    Dan denk de echo maar afwachten is verder niet zoveel aan te doen.

    Succes met wachten laat even weten hoe het was!

    Spannend...
     
  5. cocko

    cocko Fanatiek lid

    21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ha, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben onverwacht zwanger van ons 5e kindje. Kwam ik vorige week achter, testte s avonds laat en de positieve streep stond er nog eerder dan de controlestreep...
    Fijn dat je de 24e een echo krijgt. Dan weet je hopelijk meer!
     
    MIss X vindt dit leuk.
  6. GiLoLau

    GiLoLau Lid

    14 mei 2019
    37
    109
    33
    Vrouw
    Jij ook gefeliciteerd. Het is inderdaad aftellen tot de 24ste.. we gaan het wel meemaken.
     
  7. Sokkie87

    Sokkie87 Fanatiek lid

    1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Dat zal schrikken zijn!!
    Hoe was je echo?
     
  8. GiLoLau

    GiLoLau Lid

    14 mei 2019
    37
    109
    33
    Vrouw
    Gisteren de echo gehad. Het was uitwendig eigenlijk beter te zien dan inwendig. We zagen direct een kloppend hartje. Ik ben ongeveer 6w2dagen zwanger maar was nu moeilijk te zien en te meten. Ik mag 6 juni weer een echo en eind juni ook. Zo wordt het voor ons wat beter te bevatten volgens de verloskundige.
     
    MIss X vindt dit leuk.
  9. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    #9 MIss X, 2 jun 2019
    Laatst bewerkt: 2 jun 2019
    Hier ook zwanger van de vierde.
    Mijn dochters zijn 12, 8 en 6 als de baby wordt geboren.
    Bij ons niet helemaal gepland maar hadden wel een wens om voor onze 35e een vierde.
    Of niet he, het was ook prima zo.
    In onze ogen echt niks geks gedaan maar toch zwanger. Het was wel even wennen, genoot net even van de vrijheid van schoolgaande kinderen.
    Sinds mijn 21e had ik weer een beetje een ‘vrij’ leven. Mijn werk ging lekker.
    Nieuwe grote auto waar we met z’n 5 ruim konden zitten. (Dat is nu dus te klein)
    Geen slaapkamer over.
    Maar ach is bijzaak.
    De meiden zijn zo enthousiast! Juist omdat ze nu wat ouder zijn en het bewust meemaken kijk ik er ook erg naar uit. Ze zijn zo blij en enthousiast dat ik drie extra moeders aan mijn zijde heb:D

    Maar inderdaad wij worden waarschijnlijk record ouders op de basisschool. Voorlopig zijn we er niet vanaf en we dachten af te zijn van zwemles maar we beginnen gewoon lekker weer helemaal opnieuw:p

    Ik heb er wel weer zin in hoor en kijk er erg naar uit.
    Maar herken het wel wat betreft de landing.
    Ik heb al 5 echo’s achter de rug maar kan het soms nog steeds niet bevatten. Denk dat het pas komt als ik de beeb ook echt begint te voelen.
     
    cocko vindt dit leuk.
  10. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    cocko vindt dit leuk.
  11. cocko

    cocko Fanatiek lid

    21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    @MIss X : leuk hoor, zo onverwacht een vierde. En fantastisch als de andere kids dat ook leuk vinden!
    Onze kids zijn 10, 9, 7 en 4. Gaan nu heftige periode in met de jongste dus wel beetje veel tegelijk nu. Maar heb bijna geen klachten, af en toe licht misselijk. Ben wel.erg benieuwd of t allemaal goed is.. bij de andere vier heb ik alsmaar overgegeven etc. Heb jij klachten (gehad)?
     
    MIss X vindt dit leuk.
  12. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam

    Nou bij mijn meiden een hele makkelijke zwangerschap gehad. Moe maar voor de rest nergens last van. Bevallingen gingen ook voorspoedig.
    Deze zwangerschap valt me wel wat zwaarder. Misselijk en erg moe en vooral brak :)
    Ook echt een zeurpiet aan het worden.
    Hebben ook al 5 echo’s gehad want kind bewoog heel weinig. De meiden sprongen alle kanten op. Dus het is wel even wennen.
    Was blijkbaar erg verwend met zulke voorbeeldige zwangerschappen.
     
  13. cocko

    cocko Fanatiek lid

    21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Het kind bewoog heel weinig? En nu dan? Zagen ze dat bij je 1e echo dan ofzo? Zal wel spanning geven denk ik...
     
  14. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Laatste echo in ziekenhuis was alles goed gelukkig!
     
    cocko vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina