Vrouw krijgt zevenling zonder hormoonbehandeling CAIRO - Een 27-jarige Egyptische vrouw heeft een zevenling gebaard. De dokters noemen het een 'wonder', omdat de vrouw geen vruchtbaarheidsbehandeling had ondergaan om zwanger te worden. Dat meldde het Egyptische staatspersbureau MENA zaterdag. De vier jongens en drie meisjes kwamen zes weken voor de uitgerekende datum ter wereld met behulp van een keizersnee. De baby's wogen bij de geboorte ieder tussen de 4,6 en 6,6 pond. Tjeetje, dat dat kan? Poe hee ben ik even blij dat ik er maar 1 in mijn buik heb zitten. Hahaha. En gewoon gezond op de wereld gezet...6 weken voor de uitgerekende datum? En bovenal tussen 4,6 en 6,6 pond? Jeetje, hoe groot moet die vrouw wel niet geweest zijn? Bijzonder als het kan, maar ik vind het onwaarschijnlijk....of niet?
woooowww ik geloof er heel eerlijk gezegd niks van want als dat waar is... pfff en ook nog vrij groot van gewicht woowww hebben we geen foto van dr
hier staat een foto: http://www.dag.nl/1094296/NIEUWS/Artike ... enling.htm er staat dat ze al 3 dochters had.
Ik moet er niet aan denken om in 1 keer 7 kinderen rijker te zijn. Van de beelden op tv krijg ik de indruk dat het echtpaar heel gelukkig met de baby's en erg optimisch is over de toekomst.
Zo zeg, dat is ongelofelijk! Ook mèt hormoonbehandeling is dit uitzonderlijk. En wat prachtig dat die kindjes allemaal levend zijn geboren. Die mensen kunnen wel wat hulp gebruiken als ze 7 baby's moeten verzorgen! Die hebben gelijk een heel kinderdagverblijf in huis .
Geen wonder dat het bevolkingsaantal van Egypte is verdrievoudigd, zoals het artikel zegt. Als als dat altijd zo gaat daar...
Nu ben ik zo benieuwd naar de buikfoto! Ik hoop wel dat ze veel hulp krijgt. Ik heb er hier eentje van 6 weken. Overdag als vriend werkt houd ze me flink bezig. En soms 's avonds zijn we met z'n tweeen voor haar aan het rennen hihi.
Moet er trouwens niet aan denken, je kindjes in 4 verschillende ziekenhuizen. Moet dat arme mens vlak na haar keizersnede 4 ziekenhuizen af . Dat vind ik echt zielig.
Algerijnse bevalt van achtling 19-04-2007 @ 18:35 In de Algerijnse hoofdstad Algiers is vandaag een vrouw bevallen van een achtling. Eén van de kinderen werd dood geboren en een tweede kind overleed vlak na de geboorte, maar de andere zes kinderen zijn nog in leven. Dat heeft het ziekenhuis bekendgemaakt. De kinderen die nog in leven zijn, alle zes meisjes, wegen tussen de 700 en 1300 gram. De geboorte van een achtling is zeer zeldzaam. Het is nog niet eerder voorgekomen dat alle acht kinderen van een achtling langer dan een paar dagen na de geboorte overleefden, maar zelfs een enkel overlevend kind bij een achtling is uiterst zeldzaam. EDIT: in 1998 in Amerika geboren, en alle 8 nog in leven