Ik heb een super gave en complete prematuren kleding set maat 44 voor jongens. Dit zit er in het pakket: Tuuf set (broek en vest) donker blauw Tuuf set (broek en vest) ecru met all over print Tuuf set (broek en vest) ecru met logo Prenatal rompers korte mouw 6 x Limo B oranje rompers met lange mouwen 2 x HM broekpak met bijpassende vest Prenatal pyama met draakjes Prenatal blauw wit gestreept setje (broek en vest) Tuuf pyama grijs blauw Ik heb voor deze set 70 euro betaald en heb het 3 weken gebruikt. Alles ziet er goed uit. Prijs is exclusief verzendkosten. Op Marktplaats staat mijn advertentie met foto's. Mocht je interesse hebben, mail me. groetjes sara
weet je zeker dat je het wilt verkopen. ik persoonlijk hecht erg veel waarde aan die eerst kleertjes. was toch een emotionele tijd. en over 10 jaar is het leuk om te zien hoe klein die kleertjes waren.
ik wil er ook (nog?) geen afstand van doen. Is later ook leuk voor Thomas als hij ziet hoe klein hij was toen hij geboren werd, terwijl hij dan natuurlijk een enorm grote bink is (is ie nu al hoor! ) .
Yep weet het zeker. Ik hecht persoonlijk niet zoveel aan kleren. Ik heb het mooiste pak bewaard en ingelijst met alle hart plakkers, echo en aangifte papier. Heb ik ook van mijn dochter gemaakt. xxx
Hey Sara, Ik zou ook zeggen; weet je het zeker? Ik heb een paar maanden na de geboorte van ons zoontje ook de boel verkocht. Ik kon het toen niet aan al die kleine kleertjes te zien. Het was nu een 'gewone' baby en ik wou afstand doen van de dingen die me herinnerden aan de prematuurtijd... Ik heb een spijt! Ik dacht toen dat ik er echt goed aan deed, ook al zeiden verschillende mensen dat ik het niet moest doen. Maar achteraf wou ik dat ik het nooit gedaan had... :S Als je het echt zeker weet; Succes met de verkoop! Bij mij liep het storm, ik was alles zomaar kwijt Minke