Onwijs misselijk ed. ziek of zw?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yotsuba, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Sja daar ga ik weer hoor, ik denk heel hard dat het toch niets is om te voorkomen dat ik volgende week weer teleurgesteld wordt maar ik moet t toch even kwijt.
    Ik zou rond de 23e mijn eisprong hebben gehad, deze week had ik onwijs veel last van vruchtbaar slijm en een aantal keer lekker geklust ;) laatste keer klussen was eergister, nu had ik gisteren onwijs last van mijn onderbuik alsof ik ongi zou moeten worden, deed zelfs zeer.
    Vanacht echt slecht geslapen, last van mn buikje nogsteeds maar voornamelijk kots en kots misselijk.

Nou vraag me af of ik gewoon niet lekker ben, beetje ziekjes misschien of dat t wel wat meer is.
    Kan je zo snel al zwangerschapssymptonen krijgen??

2. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Ik denk dat het veel te vroeg is voor zulke symptomen. Dergelijke symptomen hoeven ook niet met een eventuele zwangerschap te maken te hebben.
    Hoewel ik weet dat het moeilijk is zul je toch echt nog even geduld moeten hebben.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik had deze symptomen altijd rond mijn eisprong..

4. Bobi

Bobi Actief lid

3 apr 2010
    105
    0
    0
    Ik stem daar ook in mee. Heb rond mijn eisprong altijd last van mijn buik en behoorlijk misselijk, vooral daarna. Laat je niet gek maken door deze symptomen. Je lijfie kan je behoorlijk voor de gek houden! Geniet van elkaar en wees niet teveel bezig met zwanger worden. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat wel... ;) Good luck!

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Na een jaar geen pil, een miskraam en bijelkaar 8 maanden heel erg er mee bezig zijn heb ik dat wel in de gaten ja dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden.
    Maar wat ik nu voel heb ik slechts 1x eerder gehad en dat was toen ik zwanger was.
    Dus vandaar dat ik er nu wel weer aan denk.
    Maargoed ik ga ff weg van ZP denk ik. misschien is dat beter

Deel Deze Pagina