onze dochter is geboren bij 23 weken

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door appel13, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appel13

    appel13 Lid

    25 dec 2012
    44
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Onze dochter is vandaag om 10:10 geboren na een heftig kraambed van een 52 uur.
    Wij zijn dinsdag ochtend begonnen met het in brengen van de eerste dosis tabletten en de de andere 3 doseringen werden in het ziekenhuis ingebracht.De dag erna zijn er weer 4 doseringen in gebracht en s'avonds begonnen de eerste symptomen te komen maar ook die nacht gebeurde er niks.Deze morgen hebben ze er nog een infuus aan gelegd en kwamen de weeen behoorlijk snel en was onze dochter geboren.Wij zijn bij de 20 weken echo er achter gekomen dat onze dochter een zeer complexe hart afwijking had die maar 3 keer per jaar voor komt in het wkz in utrecht.
    Na 2 keer daar te zijn geweest hebben we in goed overleg met de artsen daar dat het voor onze dochter geen leefbare situatie was en toen hebben wij besloten om de zwangerschap af te breken.Hoe moeilijk wij deze beslissing vonden voelt het nu ze geboren is ook goed.En dat de mensen om ons heen ook afscheid hebben kunnen nemen van haar.Het was ook wel raar dat we vandaag met lege handen weer thuis gekomen zijn
     
  2. Pietel

    Pietel Actief lid

    21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Ach wat een verdrietig bericht.
    Je hebt een moeilijke, maar verstandige keus gemaakt.
    Heel veel sterkte!!
     
  3. Guapetona

    Guapetona Fanatiek lid

    13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Ach meis, wat ontzettend mooi geschreven, en wat ontzettend moeilijk en verdrietig voor jullie!

    Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe bij het verwerken van het verlies van jullie kindje. Ik vind jullie heel dapper trouwens!
     
  4. Verox

    Verox Niet meer actief

    Wat een moeilijk besluit hebben jullie moeten nemen.
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, gecondoleerd met het verlies. Heel veel sterkte de komende tijd om met dit verlies om te gaan.
     
  5. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Gefelciteerd met de geboorte van jullie dochter, ze heeft jullie toch papa en mama gemaakt en tegelijkertijd gecondoleerd met haar overlijden. Heel veel sterkte toegewenst.
     
  6. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Wat een heftige beslissing. Maar wel de beste, voor je kleine meid.
    Ik vind het knap van je hoe je dit zo kan schrijven...

    Ik wens jullie heeel erg veel sterkte met dit ontzettend zware verlies. Heb je foto's gemaakt van je meisje? En misschien een voetafdrukje ofzo?
     
  7. appel13

    appel13 Lid

    25 dec 2012
    44
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    We hebben heel veel foto's en ook hebben we een voet afdrukje.
    Ook al zal je er niet heel vaak naar kijken als je wil kan je wel zien.
    We hebben afgelopen weekend het kamertje afgemaakt dat alle spullen daar staan en hebben maandag nog een mooie 3d echo laten maken.
     
  8. lia89

    lia89 Actief lid

    22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat hebben jullie voor een ontzettend moeilijke keuze gestaan.
    Heel veel sterkte toegewenst!
     
  9. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Super dat jullie foto's hebben en een voetafdrukje! Dat kan straks zo veel voor jullie betekenen! Heel goed gedaan hoor. Ook die 3d echo. Super keuze.

    Zo te horen zijn jullie erg sterk! Heel veel succes in de komende tijd... jullie komen er wel!
     
  10. Mauw

    Mauw Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Wens jullie heel veel kracht en sterkte toe. Knuffel!
     
  11. Kari37

    Kari37 Fanatiek lid

    19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ach wat verdrietig.
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine meisje.
     
  12. Rikigf

    Rikigf Actief lid

    18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en gecondoleerd met de geboorte van jullie dochter. Een moeilijke tijd. Wij hebben eind november ook een dochter geboren laten worden met enstige hartafwijkingen, chromosoomafwijking.
    Wens jullie veel sterkte en zorg goed voor elkaar.
     
  13. babyloutattoo

    babyloutattoo Niet meer actief

    Gecondoleerd met dit vreselijke verlies, maar toch ook gefeliciteerd met haar geboorte. Wat verschrikkelijk moeilijk om voor die keuze te moeten staan. Heel erg veel sterkte de komende tijd.
     
  14. Sofie12

    Sofie12 Lid

    24 apr 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte de komende tijd!
    Bij ons zal volgende week de zwangerschap worden afgebroken, ook naar aanleiding van signalen bij de 20- weken echo en verdere onderzoeken.
    Ik weet dan ook wat je hebt doorgemaakt de afgelopen periode. Vreselijk is het!

    Liefs
     
  15. Lun

    Lun Niet meer actief

    Ook ik wil jullie graag feliciteren en heel veel sterkte wensen.
    Ondanks dat ik in hetzelfde schuitje zit/heb gezeten kunnen mijn woorden jullie ook niet helpen. Doe het vooral met elkaar!
    Liefs Lun
     
  16. Hilde008

    Hilde008 Lid

    2 apr 2013
    9
    0
    0
    Lieve appel13,

    Gefeliciteerd en tegelijkertijd gecondoleerd met jullie dochter.
    Ik weet ongeveer hoe je je nu voelt. Onze dochter is bijna vier weken geleden na een zwangerschap van 22 weken geboren en overleden.

    Ik wens je heel veel sterkte en kracht de komende periode. Neem je tijd en rust.

    Liefs Hilde
     
  17. logo

    logo Niet meer actief

    Wat een moeilijke periode. Wel wil ik jullie feliciteren met de geboorte van jullie kindje. Natuurlijk ook gecondoleerd.
    Heel veel sterkte de komende periode!
     
  18. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Wat verschrikkelijk, wat zal ze een leegte achterlaten. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!
     
  19. appel13

    appel13 Lid

    25 dec 2012
    44
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    image.jpg

    Voor onze herinneringen
     
  20. Twixxy

    Twixxy Actief lid

    6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie meisje, die jullie papa en mama hebben gemaakt. Maar helaas ook gecondoleerd!
    Je kindje verliezen is het ergste wat er is. :(
    Onze dochter is met bijna 40 weken overleden in m'n buik.

    Praat veel met elkaar en huil met elkaar.

    Mooi doosje voor alle mooie herinneringen!
     

Deel Deze Pagina