Onze lieve Heaven is in de hemel

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door sadieraven, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

    sadieraven Fanatiek lid

    2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    #1 sadieraven, 5 sep 2013
    Laatst bewerkt: 5 sep 2013
    Mijn bevalling is ingeleid met 23+1 nadat we op 30/08/2013 erachter zijn gekomen dat haar hartje niet meer klopte....

    Heaven
    02/09/2013
    15.34 uur
    392 gram
    25 cm

    Wat een verlies en wat een mooie meid, zou haar nog een x vast willen houden :(
    Ze word gecremeerd vanuit het ziekenhuis met de andere kindjes die hetzelfde lot ondervonden. Onze dochter heeft nooit de kans gekregen om vriendjes en vriendinnetjes te maken dus vonden wij het een mooi gebaar dat ze niet alleen zou zijn...

    Ze had mijn benen, papa ze voetjes en haar grote zus haar neus en mondje....

    De pijn is nog scherp, herinneringen nog zo vers en de pijn in mijn borsten en onderbuik van de naweeën werken hier zeker niet aan mee...
    Wat een ellende, dit verwachtte niemand en dit wens ik niemand anders toe...

    Een ouder hoort zijn kind niet af te geven en helaas moest wij onze kleine mooie meid wel afgeven....

    Ik mis haar, hou van haar en ben zo gezegend met de paar uurtjes die ik met haar heb mogen doorbrengen..


    We noemden haar ons draakje en zijn nu ook een tattoo aan het ontwerpen met een draakje die op een wolkje ligt te slapen onder de zon. Haar geboortedag was zonnig, de datum in de wolk en haar naam in de zon boven het slapende draakje...

    :(
     
  2. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Ik heb in je andere topic ook gereageerd,en ik wil je nogmaals condoleren en heel veel sterkte wensen voor de komende tijd en je Familie natuurlijk ook!
     
  3. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meid, met het verwerken en het ontzwangeren...
     
  4. Delta

    Delta Niet meer actief

    Heel veel sterkte gewenst voor jullie....
     
  5. Verox

    Verox Niet meer actief

    Het klinkt heel liefdevol hoe jullie haar Heaven genoemd hebben maar liefkozend jullie draakje genoemd word.
    Een mooie gedachte die tattoo.
    Deze dochter is heel speciaal en jullie zullen haar nooit vergeten.
    Heel veel sterkte de komende tijd.
     
  6. Edel

    Edel Bekend lid

    23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Lieve meid, waarom moest dit toch gebeuren! Jullie keken zo hard uit naar haar en gaven haar al jullie liefde! Heaven* zal altijd in jullie hartje wonen. Dikke knuffel en nog veel sterkte!!!!!!!
     
  7. Mauw

    Mauw Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Onwijs veel sterkte en kracht toegewenst. Dikke knuffel!
     
  8. Rikigf

    Rikigf Actief lid

    18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en ook gecondoleerd. Een heel groot verlies. Neem alle tijd om het verlies een 'plekje' te geven. Het is zeker niet makkelijk. Blijf goed met elkaar praten en elkaar steunen.
     
  9. Saffira29

    Saffira29 Fanatiek lid

    23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Gefeliciteerd met jullie mooie dochter.. Je dochter met haar zusje..

    Zo oneerlijk allemaal, het heeft voor jullie kleintje niet zo mogen zijn.
    Heel veel sterkte nu en de tijd die komen gaat.. Ik hoop dat jullie elkaar tot troost kunnen zijn, mooi gebaar de tattoages.

    Gecondoleerd en nogmaals, sterkte met deze ongelofelijk verdrietige gebeurtenis...

    Knuffel..
     
  10. Lun

    Lun Niet meer actief

    Heel veel sterkte....
     
  11. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter Heaven*.
     
  12. Vvlinder

    Vvlinder Fanatiek lid

    24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Heel veel sterkte!!
     
  13. Priscilla4

    Priscilla4 Fanatiek lid

    30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    gefeliciteerd en tegelijkertijd gecondoleerd met Heaven* veel sterkte en kracht toegewenst
     
  14. annet1985

    annet1985 Fanatiek lid

    14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dames ik wil even laten weten dat ik er nog ben en alles goed gaat hoor ;) alleen we hebben net ons huis verkocht en zijn nu heel druk naar iets anders opzoek. Lees morgen even in alle rust alles bij
     
  15. Kaatje1603

    Kaatje1603 Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Als eerste natuurlijk gecondoleerd met dit vreselijke verlies... Deels erg herkenbaar!!!

    Wij hebben afgelopen donderdag ons meisje Emma verloren met 20 weken, ze had een afwijking aan haar blaas... Met allerlei complicaties en gevolgen van dien!

    Gevoel en verstand staan nu echt mijlen ver van elkaar... Ik herken je gevoel heel er dat je haar nog een keer zou willen vasthouden... Ik heb datzelfde, nog een keer even knuffelen, nog een keer kijken hoe mooi ze is, nog een keer vertellen hoeveel je van haar houdt!

    Vooral de gedachtengang achter het cremeren in het ziekenhuis vonden wij tot tranen toe ontroerend... Misschien worden Heaven en Emma wel vriendinnetjes hier ergens ver vandaan...

    Heel veel sterkte!!!

    Liefs Karin
     
  16. Twixxy

    Twixxy Actief lid

    6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie naam hebben jullie je dochter gegeven!
    Heel veel sterkte de komende tijd. Het zijn/worden zware tijden.
     
  17. sadieraven

    sadieraven Fanatiek lid

    2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie lieve woorden en berichtjes...!!

    Ik heb gister de foto's van mijn schoonouders gehad en dit vond ik een prachtige foto van ons 3tjes!!

    Ik baal alleen als een stekker dat de flits van die kl*te camere uitstond! De foto's zijn wazig :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. AnneThamar

    AnneThamar Niet meer actief

    Hele mooie foto. En heel erg veel sterkte, wat moet dit moeilijk zijn.:(
     
  19. meissie1984

    meissie1984 Actief lid

    9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg veel sterkte en is idd een mooie foto.
     
  20. Vertrouwen

    Vertrouwen Niet meer actief

Deel Deze Pagina