onze lieve sophie

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door sophie2016, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophie2016

    sophie2016 Nieuw lid

    28 mrt 2016
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Ik ben jammer genoeg nieuw op dit forum. Afgelopen donderdag hebben we het afscheid gehad van onze prachtige dochter Sophie Yfke gehad.
    Ze is 16 maart met 31 weken zwangerschap met een keizersnede geboren. Het was een moeizame zwangerschap met veel onduidelijkheid. Maar we bleven hoop houden. Zelfs de eerste 2 uur na haar geboorte leek het best goed te gaan met sophie. Maar toen kwam het hoge woord van de kinder chirurg eruit haar hartje is te zwak ze krijgt niet genoeg zuurstof in haar bloed.
    We hebben haar 5 uur bij ons gehad en toen is ze op mijn borst rustig heengegaan.
    wat ze precies heeft gehad is over 5 weken pas bekend als de obductie wordt besproken. maar dat veranderd niks aan de pijn en de leegte in ons leven. Ze was zo welkom in ons gezin samen met haar grote broer julian van net 3 jaar.
    Nu moeten we zonder haar en dat doet zoveel pijn. We hebben prachtig afscheid genomen. maar dat verzacht niks. Ze was prachtig. Gelukkig hebben we mooie foto's van haar en van ons gezin door make a memory. En veel steun van iedereen. Maar nu moeten we zelf verder. Pfff wat is dit moeilijk.

    Liefs bianca
     
  2. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.985
    5.817
    113
    Gecondoleerd met het verlies van jullie meisje. heel veel sterkte..
     
  3. Pat1978

    Pat1978 Bekend lid

    23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies. Verschrikkelijk om zoiets mee te moeten maken.
     
  4. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Wat een prachtige naam hebben jullie voor haar gekozen. En tegelijkertijd gecondoleerd :( wat een afschuwelijk verlies en gemis. Ik wens jullie heel veel licht en liefde, hou je vast aan elkaar.
     
  5. Evia

    Evia Bekend lid

    11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Lieve Bianca, gecondoleerd! :( En tegelijk ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie Sophie Yfke. Voor altijd zal ze bij jullie gezin horen en in jullie hart zitten. Ik hoop dat jullie wat duidelijkheid zullen krijgen met de uitslagen, weet je of je grote of kleine kans hebt dat er daadwerkelijk iets uit komt?

    Of er een reden gevonden wordt of niet, het zal zowiezo de pijn niet kunnen wegnemen. Dit verdriet en gemis is zo verscheurend, ik wil je heel veel sterkte wensen!

    Ook wil ik graag meegeven dat er op facebook twee groepen te vinden zijn voor moeders/ouders die een baby zijn verloren voor, tijdens of vlak na de geboorte. Mocht je daar nog niet van weten en (ooit) behoefte aan hebben dan heten ze:
    * Vlindersite
    * Moeders met lege armen
     
  6. jolanda0207

    jolanda0207 Actief lid

    27 aug 2013
    216
    6
    18
    Hoi Bianca.

    Wat een mooie naam voor jullie dochter. Gefeliciteerd en gecondoleerd. Moedig van je om je verhaal zo kort na het afscheid van jullie meisje al op op deze site te zetten.
    Ik heb na het verlies veel steun gehad aan de maillijst van lieve engeltjes.

    groepjes jolanda
     
  7. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.983
    2.279
    113
    Noord-Brabant
    Verschrikkelijk om dit mee te moeten maken. Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht gewenst.
     
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd en veel kracht toegewenst. Hopelijk vind je steun hier bij andere vlinder moeders.
     
  9. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Wat een verdriet :( Gecondoleerd en heel veel sterkte om met dit verlies te leren leven.
     
  10. Springday

    Springday Fanatiek lid

    20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Gecondoleerd met het verlies van Sophie.

    Wat bedoel je precies met dat de zwangerschap moeizaam was? Was er al iets niet goed met Sophie?

    Heel veel sterkte!
     
  11. sophie2016

    sophie2016 Nieuw lid

    28 mrt 2016
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve woorden.
    raar om daar zoveel aan te hebben. terwijl ik jullie natuurlijk niet ken.
    Ik voel me heel alleen. Al hebben mijn man en ik het heel goed samen en praten we er goed over en huilen we samen wat af.
    Bij de echo 's vanaf 11 weken was er iedere x onduidelijkheid Maar ze konden ons geen zekerheid geven of ze levensvatbaar zou zijn of niet.
    Haar hartje is waarschijnlijk niet sterk genoeg geweest, en ze hield veel vocht vast. Wat het precies is geweest horen we als het obductie verslag wordt besproken.
    Nu ben ik herstellende van keizersnede met veel bloedverlies en zonder baby om voor te zorgen. Het is zo oneerlijk en leeg.
     
  12. Nemo2

    Nemo2 Niet meer actief

    Jeetje wat erg meis wat jullie moeten doorstaan,
    Krijg er tranen van in mijn ogen.
    Gecondoleerd Met jullie mooie meisje Sophie.

    Heel veel sterkte

    Knuffel😘
     
  13. Evia

    Evia Bekend lid

    11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Het is ook oneerlijk, meer dan oneerlijk! Zinloos aan alle kanten en een pijn wat niet te overleven lijkt. Je lijf herstelt van de geboorte van Sophie. al mag ze nu niet bij je zijn. Het is keihard! Fijn dat je met je man goed kunt praten en huilen, zo kostbaar! En dat je je ondanks die steun en steun van anderen toch nog alleen voelt, is denk ik niet gek. Ik herken het heel erg en voel me nog steeds met regelmaat zo ontzettend alleen staan en onbegrepen. Alleen dat al werkt verscheurend. Jouw mooie dochter gaat met je mee, je leven lang. Koester de trots en de liefde die je voor haar voelt, hopelijk maakt dat je dagen iets dragelijker. Sterkte!
     
  14. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Heel veel sterkte met het verlies van Sophie!!
     
  15. Maris22

    Maris22 VIP lid

    7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Gecondoleerd met t verlies van jullie mooie dochter...wat een zware tijd,en het is zo oneerlijk he? Je lichaam is bevallen en je hebt geen kindje om voor te zorgen en dat is heel pijnlijk... je kent ons idd niet maar lotgenoten zoeken kan je wel een klein beetje troost bieden... je voelt je idd alleen,en dat is zo'n leeg gevoel. Voor mij is t bijna 8jaar geleden en nu de datum dichterbij komt voel ik me nog steeds een beetje leeg,t gevoel dat ik iets mis... jullie meisje zal altijd onderdeel van jullie gezin blijven.. ik wens je heel veel kracht en sterkte in deze hele moeilijke tijd! Dikke knuf!!!
     
  16. humptydumpty

    humptydumpty Fanatiek lid

    9 apr 2014
    3.636
    1.193
    113
    Wat erg dat je dit hebt moeten meemaken! Het verlies van zo'n klein, kwetsbaar en heel erg gewenst leventje is vreselijk. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte en kracht toegewenst!
     
  17. Mam0523

    Mam0523 Niet meer actief

    Wat een verdriet moet dit zijn.. Ik wens jullie alle drie ontzettend veel sterkte met het verlies van jullie kleine Sophie. Wat een prachtige naam!
     
  18. Petra13

    Petra13 Niet meer actief

    Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd. Ik ben er stil van...
     
  19. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    sophie2016 helaas heb ik ervaring met het verliezen van een kindje. Mijn zoontje is na een perfecte zwangerschap van 41 weken overleden door complicaties tijdens de bevalling.. hij heeft maar 2 dagen mogen leven. Dit is eind januari gebeurd. Als je wilt mag je contact met me opnemen om samen het verdriet te delen, voel je niet verplicht.
     
  20. susy26

    susy26 Niet meer actief

    wat erg, heel veel sterkte gewenst
     

Deel Deze Pagina