Onze nieuwe zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 12 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hoi meiden, hierbij ons vervolggroepje.
     
  2. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38

    zou idd ook rustig aan doen, en als het morgen niet weg is de verloskundige bellen, al is het alleen maar voor een beetje geruststelling.

    Loopt bij jou de test nog mooi op Esthertie?
     
  3. AadeeBee

    AadeeBee Actief lid

    26 apr 2016
    322
    41
    28
    Ja dat ben ik ook van plan inderdaad. Vabdaag nog geen bloedverlies gehad weer. Maar vorige keren was het ook meestal tegen de avond dus ik wacht af. Gelukkig staat er woensdag een echo gepland.
     
  4. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Oh jeetje dat is spannend als je bloedverlies hebt. Heb dat bij alle zwangerschappen nog nooit gehad. Zou ook morgen even bellen voor de zekerheid en geruststelling.

    Ik heb vandaag niet getest, mijn temp is nog wel mooi hoog. Doe morgenochtend een test om te zien of hij donkerder geworden is.
    Ben vandaag naar het tuincentrum geweest om wat plantjes en kruiden te halen. Wordt helemaal vrolijk van het zonnetje en de tuin weer toonbaar maken.
     
  5. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Aadeebee Heb je nog bloedverlies gehqd of is het helemaal gestopt? Ga je de verloskundige bellen? Heb je vandaag nou ook een echo?
    Ik deed net weer een test en hij is al een stuk donkerder, nog geen knaller maar het loopt dus op :)
    Denk dat ik volgende week de vk bel voor een afspraak.
     
  6. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Wat fijn dat hij mooi oploopt, ik had pas 5 dagen na NOD een knaller.

    Ik ben net bij de verloskundige geweest, had het hele weekend al kramp in mijn onderbuik en maakte me daar toch wel druk om. Ze heeft hartje geluisterd, buik gevoeld en inwendig gevoeld en alles was gelukkig goed.

    Nu wordt ik getest op blaasontsteking en als dat het niet is dan is het waarschijnlijk groeipijn.

    Had wel verwacht met een tweede zwangerschap daar geen last van te hebben omdat alles al opgerekt is, maar het schijnt dat je er dan juist meer last van hebt als met een 1e zwangerschap.
     
  7. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik weet dat ik in de andere met vlagen maar actief mee heb geschreven, maar mag ik ook meeschrijven?
     
  8. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    "Wendy Fijn dat alles in orde is maar balen wanneer je weer groeipijn krijgt :(
    Ik had bij mijn dochter heel erg last van mijn schaambot, heupen en onderrug. Is mijn zwakke plek dus verwacht dit iets later in de zwangerschap wel weer.

    @PH1 Ja natuurlijk, gezellig en fijn juist!
     
  9. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Natuurlijk mag je meeschrijven alleen maar gezellig juist :D

    Ik heb er met me vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad daarom kon ik het nu ook helemaal niet plaatsen.

    Hebben jullie al kwaaltjes of voelen jullie je nog goed?
     
  10. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik voel me heel goed! Bij mijn vorige zwangerschappen steeds heel misselijk geweest en veel overgegeven en nu heb ik alleen wat last van rugpijn en vermoeidheid.

    Ook merk ik dat mijn hormonen van hot naar her vliegen en daar heb ik het moeilijk mee en mijn man ook!

    Ik wil het hele huis opruimen en dingen veranderen en vernieuwen. Mijn hersenen draaien overuren ;)


    Heb me vanmorgen aangemeld voor mvm! Wou eerst wachten tot na de eerste echo, maar toch besloten om dat niet te doen!
     
  11. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    pff ja die hormonen dat is wat, ik heb er deze zwangerschap veel meer last van dan de eerste keer. Ik heb ook een heel kort lontje kan echt heel weinig verdragen, dus best vaak ruzie thuis. Maar goed dat zal na de bevalling wel weer goed komen.

    Bij mij worden morgen de laatste kratten voor mvm opgehaald, ik ben erg blij dat ik er klaar mee ben. Ben elke keer als ik die flessen opendraai aan het kokhalzen. Maar goed het is voor een goed doel.
     
  12. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ja ik heb er ook veel meer last van dan de andere keren!

    Ik heb al drie keer getwijfeld om mee te doen aan mvm en het steeds niet gedaan. Eerste keer niet omdat het mijn eerste zwangerschap was, tweede keer niet ivm extreme misselijkheid, werk en de missed abortion ervoor en de derde keer niet omdat ik op de een of andere manier meteen al een slecht gevoel had bij de zwangerschap en me drukker maakte om nipt testen enzo ;)

    Nu geen excuses meer en ik vind het een mooi initiatief en denk dat ik door de twee missed abortions ook wel meer het besef heb hoe bijzonder het is om een kindje te mogen krijgen!
     
  13. AadeeBee

    AadeeBee Actief lid

    26 apr 2016
    322
    41
    28
    Vervelend van je klachten Wendy, maar goed dat je weer een controle hebt gehad en dat alles goed was, hele opluchting. Zo'n bevestiging maakt het allemaal wel wat dragelijker vind ik.

    Welkom terug PH1! Fijn dat je je goed voelt :)

    Mooi dat je test oploopt Esthertie, altijd fijn om twee streepjes te zien, vooral als ze duidelijker worden. Ben op gegeven moment wel gestopt, ik dacht zwanger = zwanger. Anders kun je je ook blind staren (en twijfelen) van die dingen.

    Hier gister geen bloedverlies gehad gelukkig, hele opluchting. Wel hele dag wat steekjes in de mn onderbuik gehad. Gisteravond misselijk na avondeten (warm eten staat me ook echt tegen, krijg met moeite een klein half bordje weg) en vanochtend was het slappe/misselijke gevoel er weer.
    Ik hoop zo dat de bloeding van zaterdag loos alarm was maar ben ook heel bang voor teleurstelling! Woensdagochtend echo...!!
     
  14. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    dat is bij mij ook de reden geweest na de missed abortion om mee te doen, dan heb je pas door hoe speciaal het is om een kindje te mogen krijgen.
     
  15. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad.

    Avondeten is bij mij ook nog steeds een probleem, ik red net aan een kwart bordje eten, maakte me er eerst erg druk om maar het kindje pakt toch wel wat hij nodig heeft.
     
  16. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Van mijn hormonen heb ik nagenoeg nooit last gehad. Ik weet niet of ik weer mee doe met MvM. Alle voorgaande zwangerschappen wel gedaan dus vind het eigenlijk wel ok nu. Ik werk vanuit huis en dan altijd in zo'n fles plassen wordt irritant.

    @PH1 Hoe ver ben jij nu precies (kan niet spieken bij jouw handtekening)

    @Aadeebee Ik ga ook niet meer testen. Het is nu wel duidelijk en ik moet er gewoon op vertrouwen dat het goed gaat. Door testen heeft wbt toch geen zin want na een ma bleef de vorige keer ook nog heel lang hcg in mijn lichaam. Fijn dat het bloedverlies over is.
     
  17. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Na de missed abortion was mijn cyclus wat uit zijn doen, dus neem een week speling, maar dan zit ik tussen 5.3 en 6.3! Zal binnenkort weer een handtekening maken.
     
  18. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Aadeebee Hoe was de echo??
     
  19. AadeeBee

    AadeeBee Actief lid

    26 apr 2016
    322
    41
    28
    Alles is goed! Geen tekenen meer van haematoom of andere oorzaak voor bloedingen. Het is goed gegroeid, dagje vooruit gezet, nu 9+4. Goed kloppend hartje en we konden al mooi beweging in armen en benen zien!!😍
    Zo blij!
    We mogen nu verder bij de verloskundige en hoeven niet terug naar gynaecoloog als alles volgens plan blijft gaan.
     
  20. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38

    Wat een goed nieuws. Nu lekker genieten
     

Deel Deze Pagina