Onzeker door te veel lezen en testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Williewortel, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Williewortel

    Williewortel Actief lid

    Afgelopen donderdag heb ik aan het einde van de middag positief getest. Door allerlei klachtjes ook nog eens veel te vroeg, want moet pas officieel morgen of woensdag ongesteld worden. En daardoor ben ik gaan lezen en lezen en maar overdreven gaan testen. Dit wondertje is een complete verassing maar zeker heel erg welkom.

    Nu had ik het idee dat mijn test van vanmorgen niet duidelijker is geworden of ik zie ze vliegen :). ..... en ben ik bang doordat ik zo dom was om zo vroeg te testen, ik alsnog morgen of overmorgen. Want heb zulke trieste dingen voorbij zien komen en trek me dat zo aan. En heb last van krampen in mijn buik welke ik altijd heb voor mijn nod. Wie zet mij weer even met beide benen op de grond.

    De digitale is van zaterdag middag.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ik vind ze oplopen hoor meid
     
  3. Williewortel

    Williewortel Actief lid

    Oh lola lief dat je reageert, want heb ook jouw verhaal net gelezen en leef enorm met je mee. Ik gun het jou ook enorm!
     
  4. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Tuurlijk reageer ik, vind het voor andere meiden net zo leuk als ze zwanger zijn en rot als het mis gaat. Life Goes on zeggen ze, en ik moet helaas even geduld hebben vrees ik.
    Maar de jouwe ziet er goed uit hoor.
     
  5. mupet

    mupet Fanatiek lid

    12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis ik vind ze ook oplopen hoor en ook die van vandaag toch wel weer ietsje donkerder hoor!
     
  6. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hcg verdubbelt om elke 48 uur he. Dus als hij een dagje hetzelfde is, is dat heel normaal.
    Even een dagje overslaan en dan moet ie wat duidelijker zijn.
     
  7. bllondiie

    bllondiie Niet meer actief

    Volgendsmij lopen ze op hoor ;).. En ik vind ze ook vrij duidelijk hoor aangezien je nod nog moet komen.. Probeer te genieten :)
     
  8. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Ik vind ze ook steeds duidelijker worden hoor en dat al voor je nod!!
     
  9. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ze lopen duidelijk op! :)
     
  10. auraly

    auraly Fanatiek lid

    28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ze lopen inderdaad heel erg mooi op hoor :-D
    gefeliciteerd
     
  11. mamapriscilla

    mamapriscilla Actief lid

    2 mei 2009
    336
    0
    16
    Lijkt wel of ik me eigen verhaal lees .. ben ook zooo onzeker ..
    idd veel verdrietige verhalen .. en dan de gedachten wat bij hun kan kan bij mij ook ... ik ben ook overdreven gaan testen donderdag vrijdag zaterdag zondag zondag zelfs 2x en gister ...
    Dit is mijn rijtje .
    Zaterdag middag
    zondag ochtend
    zondag avond
    maandag
    dacht ook shittt lopen haast niet op en zag er zelfs 1 terug lopen maar als ik me test van zaterdag en maandag vergelijk zie je wel degelijk verschil ..dus meis ik geef je de zelfde tip als ze mij gaven test om de dag of zelfs om de 3 dagen scheelt een hoop geld en zorgen hihi succes ..

    ps : mooi rijtje en oja mijn NOD is donderdag :)
     
  12. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Loopt mooi op hoor, gefeliciteerd!
     
  13. Williewortel

    Williewortel Actief lid

    Bedankt voor al jullie lieve reacties! Ik moet ook gewoon wachten, want aan de natuur kan je niks veranderen en er kan nog zeker de komende twee maanden van alles misgaan. Al is het makkelijker gezegd dan gedaan.
     
  14. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Ze lopen mooi op hoor! Snap dat je onzeker kan worden/zijn

    Gefeliciteerd!
     
  15. Nelllie

    Nelllie Fanatiek lid

    26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Proficiat! Ook ik zie ze mooi oplopen!!:D
     
  16. Nelllie

    Nelllie Fanatiek lid

    26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Je hebt erg mooie testen volgens je pas 2 dagen voor je nod zit hoor meid. Geniet maar!! x
     
  17. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Zolang je geen krampen in combinatie met bloedverlies en een negatieve test hebt hoef je je geen zorgen te maken.

    Niet bij iedereen lopen de testen even hard op gedurende de zwangerschap!

    Als je onzeker bent zou ik hier niet meer teveel lezen, niet meer gaan testen en pas weer testen als je kramp én bloedverlies gaat krijgen. Je kunt wel op alles gaan googlen en blijven doortesten maar daar word je alleen maar gestrest van.

    Laat het los en geniet lekker meid!!
     
  18. Williewortel

    Williewortel Actief lid

    #18 Williewortel, 8 okt 2014
    Laatst bewerkt: 8 okt 2014
    Zo na even wat minder te hebben gelezen, heb ik net mijn laatste test die ik nog had gedaan en die was gelijk super duidelijk dus weg onzekerheid en kan nu echt zeggen dat ik zwanger ben :)

    Hier onder de test van nog geen 5 minuutjes geleden....

    Bedankt voor jullie lieve en opbeurende reacties!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. Klaartje863

    Klaartje863 VIP lid

    10 mei 2012
    6.606
    56
    48
    Mooie knaller! Gefeliciteerd:)
     

Deel Deze Pagina