Hi ladies! Ik zit vandaag op 7 dpo en loop nu sinds twee dagen met een vreemd gevoel in mijn onderbuik. Het wisselt een beetje tussen menstruatiekrampen en een spierpijn gevoel of zelfs een gespannen gevoel (alsof ik alleen het onderste deel van mijn buikspieren span) in. Verder nog meer leuke gekkige kwalen maar deze is voor mij nieuw zo vroeg na mijn ei. Mijn lf is maar 11 dagen dus woensdag zou mijn NOD zijn. (Ei gebonden via ovulatietest ) Nu vroeg ik me af....zijn er hier dames die dit gevoel herkennen? En zo ja....was het bij jullie een teken van een prille zwangerschap of toch gewoon van een aankomende menstruatie?
Bij mijn 1e heb ik de innesteling duidelijk gevoeld, en dat voelde echt als steekjes, ook zo'n gek gevoel in m'n buik. Ik hoop dat het voor jou oom een teken van innesteling is
Hoi Samsie, Ik heb dat ook al sinds 4dpo. Zit nu op 6dpo. Geen idee wat het is. Ik hoop voor ons een goed teken
7-8 dpo spierpijn gehad in onderbuik, als ik hoog reikte of bukte voelde ik dat helemaal. Daarna over.... 10-11-12 bruin verlies na plasjes; zwanger
Haha thanks Meissie! Laten we hopen dat het hier ook met een positieve test eindigt! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een traject hebben jullie moeten doorlopen als ik het zo zie!