Onzeker zwangerschapskleding zomer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mila88, 18 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila88

    Mila88 Lid

    7 okt 2015
    51
    7
    8
    Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en op zoek naar leuke zwangerschapskleding voor op de warmere dagen. Iets wat ik dan ook naar m'n werk aan kan. Maar ik kan niets vinden! Overal voel ik me dik in. Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik hoog zwanger in de winter en wat afgevallen in het 1e trimester. Toen droeg ik veel vestjes. Nu groei ik veel sneller en voel ik me zo onzeker over mijn heupen buik en billen. Het liefst draag ik nu ook vestjes om mijn heupen te verbergen. Ik weet dat het erbij hoort en ik ben natuurlijk hartstikke blij met mijn zwangerschap! Maar toch wordt ik er soms echt verdrietig van.

    Wie herkent dit? iemand tips?
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik ben super blij met dit jurkje:
    Bekijk bijlage 616895

    Met sneakers kan ie heel casual maar met een jasje en laarsjes bv. ook prima naar werk. Krijg ook veel complimenten als ik hem draag. Hij is er in meer kleuren. Te koop bij new Born musthaves. Ze hebben sowieso mooie zwangerschapskleding vind ik.

    Welke maat draag je?

    Zoiets zit niet zo strak bij de heupen.
    https://www.asos.com/nl/asos-maternity/asos-design-maternity-doorgeknoopte-geribbelde-jurk-met-pofmouwtjes-en-dierenprint/prd/11436853?clr=dierenprint&colourWayId=16380540&SearchQuery=&cid=5813
    Of
    https://www.asos.com/nl/asos-maternity/asos-design-zwangerschapskleding-aangerimpelde-mini-jurk-met-v-hals-strepen-en-knopen/prd/11027162?clr=gestreept&colourWayId=16325910&SearchQuery=&cid=5813
    Is dat iets wat je aanspreekt?
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  3. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Zara heeft een leuke nieuwe positie lijn !
     
  4. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217