Onzeker zwangerschapskleding zomer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mila88, 18 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila88

    Mila88 Lid

    7 okt 2015
    51
    7
    8
    Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en op zoek naar leuke zwangerschapskleding voor op de warmere dagen. Iets wat ik dan ook naar m'n werk aan kan. Maar ik kan niets vinden! Overal voel ik me dik in. Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik hoog zwanger in de winter en wat afgevallen in het 1e trimester. Toen droeg ik veel vestjes. Nu groei ik veel sneller en voel ik me zo onzeker over mijn heupen buik en billen. Het liefst draag ik nu ook vestjes om mijn heupen te verbergen. Ik weet dat het erbij hoort en ik ben natuurlijk hartstikke blij met mijn zwangerschap! Maar toch wordt ik er soms echt verdrietig van.

    Wie herkent dit? iemand tips?
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik ben super blij met dit jurkje:
    Bekijk bijlage 616895

    Met sneakers kan ie heel casual maar met een jasje en laarsjes bv. ook prima naar werk. Krijg ook veel complimenten als ik hem draag. Hij is er in meer kleuren. Te koop bij new Born musthaves. Ze hebben sowieso mooie zwangerschapskleding vind ik.

    Welke maat draag je?

    Zoiets zit niet zo strak bij de heupen.
    https://www.asos.com/nl/asos-maternity/asos-design-maternity-doorgeknoopte-geribbelde-jurk-met-pofmouwtjes-en-dierenprint/prd/11436853?clr=dierenprint&colourWayId=16380540&SearchQuery=&cid=5813
    Of
    https://www.asos.com/nl/asos-maternity/asos-design-zwangerschapskleding-aangerimpelde-mini-jurk-met-v-hals-strepen-en-knopen/prd/11027162?clr=gestreept&colourWayId=16325910&SearchQuery=&cid=5813
    Is dat iets wat je aanspreekt?
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  3. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Zara heeft een leuke nieuwe positie lijn !
     
  4. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Zijn je benen nog slank? Dan lekker iets aansnoeren onder je borsten en dan een wijd uitlopend jurkje die je heupen en billen verbloemt.
     
  5. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik was nieuwsgierig dus net even gekeken. Maar kan je mening niet delen... wat een stel hobbezakken en soepjurken :|. Daar lijkt iedereen toch dik in? Kan me niet voorstellen dat het iets goeds doet voor je zwangere figuur. Is ook lastig voorstellen aangezien de modellen er slechts uit zien of ze net bij de Mac hebben gegeten en niet alsof ze zwanger zijn :roflmao:.

    Maar misschien ligt het wel aan mij, word ik oud en snap ik gewoon niet meer wat mode is :p:o:
     
    Ysabella, Seffie, Mila27 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Nou buikjes en billen verhullen doe je met wijdere kleding toch ? :roflmao: Zara moet idd wel je ding zijn

    Ik vind dat asos ook echt een mooie brede collectie heeft, wat meer smaken en stylen.
     
  7. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

  8. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    In mijn optiek maakt verhullen het er niet altijd beter op haha. Je kunt beter de focus op je pluspunten leggen.
     
  9. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.633
    10.536
    113
    Ik draag jurkjes zoals @Flamingooo voorsteld, maar ook skinny spijkerbroek met een colbert, platte open schoentjes eronder. Ik werk in de financiële sector, en dit is prima. Met externe afspraken kies ik voor een jurkje. Thuis draag voornamelijk t-shirts/ sweaters en een skinny of mijn joggingbroek haha!

    Ik vind bijna alle zwangerschapskleding vreselijk, geeft mij zo’n moeke gevoel. Ik heb een paar skinny jeans, 2 korte broeken bij de h&m en een paar effen shirtjes. Ik bespaar het geld liever tot na de bevalling voor een leuke garderobe!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  10. San195

    San195 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    2.267
    1.159
    113
    Vrouw
    Ik herken dat heel erg en een zwangerschaps spanx broekje tot over mijn buik heeft mij echt geholpen! Al je heupvetjes worden glad gestreken en ik kon met zekerheid in zomerjurkjes lopen. :D
     
  11. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik vind dat bellyfashion.nl leuke kleding heeft.
     
  12. Ocean83

    Ocean83 Bekend lid

    13 mei 2015
    731
    82
    28
    Ik heb ook graag zo’n Spanx broekje aan, staat goed onder jurkjes en rokjes. Daarnaast helpt het gelijk tegen het schuren van je bovenbenen tegen elkaar:thumup:
     

Deel Deze Pagina