Onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sappie, 12 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Ben benieuw of meer mensen hebben wat ik heb. Ben nog niet zo lang zwanger, had heel in het begin een klein beetje last van kwaaltjes. Wel een erg trekkerig gevoel in mn onderbuik. Ik lees veel over bandenpijn maar dat lijkt me erg vroeg, toch? zo in het begin? Maar nu zijn de buiktrekkingen zo goed als weg. Zo af en toe voel ik eens wat. Mijn borsten zijn vanaf deze week wel erg gevoelig geworden. Ik lees veel dat als zwangerschapsverschijnselen verdwijnen je dan een missed abortion kunt hebben. Wordt hier nogal onzeker van. Moet 23-3-06 naar de verloskundige maar wachten duurt lang !! Misschien heeft iemand hier ervaring mee??

    Liefs sappie
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik weet dat je bij een missed abortion ook nog alle zwangerschapsverschijnselen kunt hebben en nog even kan houden, dat ze weggaan of minder worden wil niet altijd iets zeggen.
    ik had bij mijn zwangerschap vanaf 5 weken af en aan last van bandenpijn, dus dat kan wel, met 16/17 weken kwam dat weer volop terug en is toen niet meer weggeweest.
    ik snap dat je het moeilijk vindt om te wachten en dat je je wat onzeker voelt over je kwalen en lichamelijke klachten.

    ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan en als je echt onzeker blijft,kan je wel je VK bellen en dit telefonisch bespreken, zij kunnen je vaak al geruststellen.

    Liefs,
    Neeltje
     
  3. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Hoi Sappie,
    ik begrijp heel goed wat je bedoelt.Ik ben ook zo onzeker.
    Ik heb namelijk helemaal geen kwaaltjes.Ja alleen moe en last van mijn borsten,maar verder niks.

    Ik heb dat ook gelezen dat de kwaaltjes verdwijnen voor een vroege miskraam.
    Maar ik hoor ook vaak dat er vrouwen zijn die dus helemaal nergens last van hadden tijdens hun zwangerschap,dus ik denk dat dat ook per persoon verschillend is.
    Ik denk ook wel dat als je je zo onzeker blijft voelen dat je best wel de VK kan bellen.Dat zij je misschien wat gerust zou kunnen stellen.

    Liefs Nancy.
     
  4. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hoi,
    Ik zou idd ook gewoon even de vk bellen.
    Zelf had ik eerst last van kwaaltjes tenminste..pijnlijke borsten en uitslag op mijn gezicht. Sinds mijn bloedingen die een week duurde heb ik geen 'last' meer van de kwaaltjes.
    Als je de vk belt heb je wat meer zekerheid, ze hebben zoveel ervaring.
    Succes.
    Liefs Senseemillia
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoi Sappie,

    De vk kan je nu nog niet echt helpen volgens mij. Het zijn gewoon heel onzekere weken. Maar als je geen bloed verliest hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Tuurlijk het kan altijd mis gaan, maar daar doe je dan toch niets aan.

    Hopen dat de weken maar om zullen vliegen!

    Pim
     
  6. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Van mij mag het ook snel de 23e zijn, zoals je weet ga ik dan ook voor het eerst naar de VK. Eerst voor een intake en de 30e voor de eerste echo. Maar ik hoop de 23e mijn onzekerheid met de VK te kunnen bespreken. Ik heb ook weinig klachten. Alleen de vermoeidheid is duidelijk aanwezig. Lig vroeg op de bank te slapen en afglopen weekend tussen de middag ook even gaan slapen. Verder groeien mijn borsten en zijn ze gevoelig en voelen hard aan. Maar de typische zwangerschapskwaal van het misselijk zijn, ken ik niet. Ik denk dat ik me na de eerste echo pas zekerder zal voelen.
    Samen aftellen naar de 23e dus!

    Liefs Sämira
     
  7. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Had als eerste last van jeuk, trekkerig gevoel ad onderbuik,
    en hele zere borsten, als ik me omdraaide in bed,
    ging dat niet geluidloos.
    Van week 8 to 13 was ik misselijk, maar alleen s'morgens, kon
    goed een knop omzetten, en denken aan lekkere geuren, ipv vieze.
    Nu heb ik last van m'n rug.
    Maar verder gaat alles prima.
    Ik denk maar zo, ik krijg er iets heel moois voor terug,
    het is voor een goed doel.
     

Deel Deze Pagina