onzeker....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nad, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nad

    nad Actief lid

    7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames ik word zoo onzeker van mezelf.. na zo lang wachten eindelijk en positieve test in handen wel een licht rose streep maar tog positief. dit was een action test ik dus gelijk een digital van clear bleu gehaald en die gaf zwanger aan. nou had ik nog een predictor test thuis liggen en ik met me domme hoofd denken dan kan ik zien hoe donkerder de streep word nu we een dag later zijn :) alleen deze was onwijs licht je zag bijna niets nog lichter dan de eerste die ik heb gedaan. ook heb ik vandaag onwijs last van mijn rug en menstruatie pijn alsof ik ongesteld ga worden :( ik ben nu een week over tijd.
     
  2. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    De cb gaf zwanger aan toch? Gefeliciteerd. Hoeveel weken gaf de cb aan? Je bent een week over tijd, dus 5 weken zwanger. Of weet je niet precies wanneer je eisprong is geweest? Dan zou je ook pas 4 weken zwanger kunnen zijn en dat verklaart je lichte test. Hoewel, predictor is niet echt betrouwbaar.
    Menstruatie kramp hoort erbij, dat is heel normaal. Dat heb ik ook gehad. Je hoeft je daar dus niet druk om te maken:) (Hoewel ik dat ook deed hoor).

    Heb je misschien een foto van je testen?
     
  3. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Het vergelijken van streepjes werkt alleen maar als je hetzelfde merk test neemt.

    Sterkte!
     
  4. Ly1

    Ly1 Fanatiek lid

    1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Gefeliciteerd! Ik had bij mijn eerste ook een heel licht streepje. Wanneer een test aangeeft zwanger, ben je echt zwanger. Snap je onzekerheid maar is nergens voor nodig!

    Geniet er van!
     
  5. hoeraazwangerr

    7 okt 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiiiii,
    Nou ik ben ook onzeker en kan het niet geloven dat ik zwanger ben, voor de 3e!!!
    Mijn menstruatie is heel onregelmatig. Ik was 8juli voor het laatst ongesteld!!!!
    Heb afgelopen weekend toch maar weer even een test gedaan. Dit was de 4e test en ik zag een licht streepje. Gisteren de claer blue test gedaan en die gaf 1-2 weken zwanger aan. Dus nu 3/4 weken zwanger.
    Ik zelf heb me een maand geleden al zwanger gevoeld, maar dacht dus dat ik ongesteld zou worden.
    Heb gisteren meteen de vk gebeld en mag vanmiddag echo laten maken. Ben zo benieuwd. Ze vertelde me dat zo'n test soms helemaal niet gelijk kan hebben en ook als je een licht streepje heb het soms best kan zijn dat je al langer zwanger bent.
     
  6. ButterflyNova

    ButterflyNova VIP lid

    31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
  7. an12

    an12 Actief lid

    3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Als de test 'zwanger' aangeeft mag je er echt wel vanuit gaan dat je zwanger bent hoor!!
    Gefeliciteerd meid!!
    En die ongesteldheids krampen...ik ken dat ook. Ik had ook elke keer krampen, en dan ging het weer even weg en dan kwam het weer. Kan je nog best even last van houden hoor..geeft niets, is normaal!
     
  8. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    verschillende testen vergelijken heeft geen zin.

    verder heb je een positieve digitale dus je bent gewoon zwanger.

    Stop met testen want je maakt jezelf en anderen alleen maar gek (volgens mij is het momenteel een hype rond dit onderwerp)

    Indien je veel bloedverlies en krampen hebt kun je contact opnemen met de vk
     
  9. nad

    nad Actief lid

    7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee meiden.

    ja dat testen is zoooo stomm maar tog kan je het niet laten:D

    ik stop er nu wel mee. heb vandaag de laatste gedaan action test en die gaf een streep aan dus die predictor testen ga ik nooit meer doen die heeft me egt onzeker gemaakt.

    ben bovendien ook onwijs misselijk vanochtend:cool: kan niet wachten op mijn afspraak volgende week met de vk..

    de clear bleu gaf aan 1/2 weken maar ik lees nu terug dat dat dus betekent dat je 4 weken ofzo zwanger bent wist dat niet joh:(

    en die menstruatiepijn blijft maar daar ga ik geen aandacht an prpberen te geven

    maar ga genieten ervan.. :D
     
  10. fitty

    fitty Bekend lid

    9 jun 2014
    913
    0
    0
    waarom laat je niet even bloed prikken dan weet je of de hormonen in je bloed goed zijn en dan ben je gerustgesteld
     
  11. Shaker

    Shaker Actief lid

    14 aug 2014
    231
    0
    0
    Ik ben nu bijna 5 weken en heb al vanaf een week na mijn eisprong krampen alsof ik ongesteld moet worden. Je leest zo vaak dat dit er erbij hoort.
    Probeer niet meer te testen. Ik las net ook een paar verhalen bij de ovulatie/zwangerschapstesten topic. Je maakt je misschien alleen maar zorgen om niks.
    Geniet er lekker van! :D
     

Deel Deze Pagina