Onzeker..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Femc, 18 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femc

    Femc Actief lid

    18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Hallo, ik ben hier nieuw, ☺️ ik ben hier vooral opgekomen, omdat ik heel erg onzeker ben over dit hele gebeuren en ik snap niets van mijn lichaam. Ik zal het even uitleggen ☺️
    Ik heb 13 februari mijn laatste pil ingenomen, 16 februari heb ik mijn maandstonden gekregen (blijkbaar is dit onttrekkingsbloeding?). Nu 1 maart ben ik naar gynaecoloog geweest. En die zei dat er een mooi sterk eitje klaar zat? En dat er een mooi 3 lagig baarmoederslijmvlies te zien was. En hoe zij het kon zien, kon ik binnen 3 weken mijn maandstonden krijgen of testen. Maar nu 9 maart kreeg ik wat roze afscheiding bij het afvegen en dag erna een klein beetje bruin, ook bij afvegen.. Maar nu dit weekend had ik mijn maandstonden verwacht omdat ik helemaal niet geloof dat je al zo snel zwanger kunt zijn en ik wil ook niet te hard hopen. Maar dus heb ik nog steeds geen maandstonden gezien. Heb ondertussen wel al steken in mn buik en zij gekregen maar die zijn niet constant. Maar nu vandaag heb ik toch ook wat krampen en een sluimerende 'pijn' in mn rug. Sorry voor het hele verhaal, maar hopelijk kan iemand me helpen ☺️ ohja! Ik heb ook al test gedaan, maar die waren beide negatief..
    Groetjes femke!
     
  2. MamaSelina

    MamaSelina Bekend lid

    19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Welkom hier op het forum.

    Welke test heb je gedaan ? En er was helemaal niets te zien?
    Het kan wel degelijk ben zelf na het stoppen ook direct zwanger geraakt bij de 1e. Maar dit kan heel goed ontpillen van je lichaam zijn je wacht Dus nu op je echte eerste menstruatie en dat kan even onregelmatig zijn. Ik zou wel de test nog een keer herhalen van de week (zwangerschapstest) en voor de rest moet je nu eigenlijk even afwachten op je echte menstruatie hoop snel duidelijkheid voor je @Femc
     
  3. Patricia8

    Patricia8 Actief lid

    12 feb 2019
    229
    223
    43
    Vrouw
    Hoi Femc,

    Na het stoppen met de pil had ik de eerste keer een cyclus van 45 dagen. De eerste maanden kan er sprake zijn van een onregelmatige cyclus.

    Het kan natuurlijk dat je zwanger bent en het zou natuurlijk mooi zijn als het direct raak is.

    In veel gevallen laat de menstruatie lang op zich wachten bij de eerste ronde. Door het ontpillen kan je ook van alles gaan voelen wat overeenkomt met de symptomen van een zwangerschap.
     
  4. Femc

    Femc Actief lid

    18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Hoi @MamaSelina ☺️ nee ik heb later die dag dus mijn maandstonden gekregen! Dus nu heb ik mijn laatste maandstonden op 18 maart gekregen, dus nu nieuwe cyclus, ben benieuwd. Ben gewoon onzeker omdat dit voor me de allereerste keer is en nog niet goed alles weet. Vorige keer heb ik de early test van clearblue en action getest. Groetjes !
     

Deel Deze Pagina