Hallo, Ik heb gisteren een test gedaan en ik ben zwanger Officieel zit ik nog een aantal dagen voor mijn NOD (02 mei), ik ben heel voorzichtig blij omdat ik veel hoor dat het op de NOD nog mis kan gaan, nu vraag ik me af hoe vaak dit voorkomt Wie heeft er ook zo vroeg positief getest en is het toch allemaal goed gegaan?? Groetjes
Hey meis, GEFELICITEERD! Ik heb met 3w3d positief getest, na een kuur Provera. Dus ook hier zat de angst er wel in, al wist ik niet eens of ik voor of na m'n NOD had getest. Inmiddels bijna 16 weken, dus hier gaat het nog goed. Weet niet precies hoe vaak het zo vroeg mis gaat, maar de meeste meiden hier doen meerdere testjes, en als de streep steeds duidelijker wordt, is de kans kleiner volgens mij. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!
Hoi Chupa, Gefeliciteerd! Het kan inderdaad nog misgaan ja, de kans is nog ongeveer 50%, maar dus ook 50% dat het goed gaat . Ik heb ook 4 dagen voor mn NOD positief getest en ben momenteel 40+1 weken zwanger en hoop toch elk moment te kunnen bevallen. Ik denk dat je maar van het positieve uit moet gaan en gewoon denken dat het goed gaat, toch? Ga lekker genieten van het feit dat je zwanger bent!
Ik ken die onzekerheid. Ik testte 5 dagen voor de NOD positief...gelukkig bleef deze positief. Zekerheid heb je natuurlijk nooit, maar alvast een voorzichtige felicitatie!!!