onzekerheid

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Angel Eyes, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Hoi,

    Mijn verhaal zo kort mogelijk:
    Oktober 2005 zijn er twee ovarium cystes geconstateerd van ong 3 cm, was niks ernstigs zei de HA. Maar ik moest wel direct contact opnemen als mijn cyclus zou veranderen.

    Vanaf oktober perfecte cyclus gehad van 28d. 13 februari mijn laatste menstruatie gehad, op dag 21 (6 maart) van mijn cyclus een tweedaagse bloeding gehad met onwijs heftige krampen die ook 3 dagen geduurd hebben, sindsdien overal pukkels, lichte krampen in mijn baarmoeder, heel erg moe, droge ogen (heel vervelend), droge mond en droge vagina. libido extreem verhoogd, inslapen slecht wakker worden gaat prima.

    Maargoed ik heb reden genoeg om te testen of ik zwanger ben.(zijn we trouwens niet gericht mee bezig) alle testen geven negatief aan terwijl ik toch een week overtijd ben. Ben niet aan de pil maar ben aangewezen op condoom wat we ook niet altijd doen, dus de kans is wel degelijk aanwezig, dat ik zwanger ben.

    alleen die testen geven dus negatief aan, en ongi blijft ook uit. Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij de HA voor donderdag. Ondertussen doodonzeker.

    Alvast bedankt
    Angela

    Enig idee of advies?
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Angela,

    als je op 6 maart een bloeding hebt gehad kan dat toch een soort ongesteldheid geweest zijn. Dan zou je nu nog niet overtijd zijn. Het is goed dat je een afspraak hebt gemaakt met je huisarts om je cylcus te bespreken en de klachten die je nu hebt. Je zou eventueel zwanger kunnen zijn, maar dan nog heel kort. Ik kan niet veel meer zeggen dan afwachten nu. Misschien heeft je huisarts nog tips.

    Sterkte ermee!

    Mirjam
     
  3. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Dankje wel voor je antwoord. Maar die bloeding was dus 10 dagen te vroeg volgens mijn menstruatie cyclus. Ik ben heel benieuwd wat de dokter morgen zegt.

    Het blijft gewoon spannend!
     

Deel Deze Pagina