Vorige week vrijdag is de kat van mijn ouders geopereerd. De lens van zijn oog lag helemaal los en had daar veel pijn aan. Komt normaal bijna niet voor bij katten (meer bij honden). Omdat zijn oog zo slecht was is besloten om zijn oog te verwijderen. Als ze het zouden laten zitten zou er zo veel druk op het oog komen dat de pijn niet te houden was. Zondag mocht hij naar huis, en hij doet het super met één oog. Echt een bikkel. Zijn er mensen die ook zo iets hebben meegemaakt en misschien nog tips hebben? Gr, Hillegonda
Wij hebben hier een poes rondlopen met 1 oog en die heeft er geen last van. Ze zit met 2 andere katers en het gaat allemaal goed. Ja, ze ziet een balletje niet aankomen van 1 kant... En wat meer van dat soort dingen, maar last heeft ze er echt niet van!
Ik had een ratje met 1 oog. Was bij de intro niet helemaal lekker gegaan waarna de dierenarts zijn oogje heeft verwijderd Hij heeft er prima mee leren omgaan. Rende, klom en knuffelde als de beste
Mijn moeder heeft een pers met één oog! Echt een lieverdje....ze doet het uitstekend! Alleen loopt ze vaker dan de andere katten ergens tegenaan Maar ze is een bikkel en kan gewoon tegen een stootje