Oogmigraine?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door xxmamaxx2016, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Hoihoi,

    Ik ben een paar dagen geleden bevallen van een mooie dochter. Nu heb ik sindsdien last van het zien van flikkerende beelden in de vorm van een C. Gevolgd door hoofdpijn die gelukkig nog wel te hebben is. Hierna is er niks meer aan de hand. Maar toch is het erg vervelend. Ik heb het in de zs 1x gehad en toen was het zo erg dat ik niet meer uit mijn woorden kon komen en heel verward werd en naar het zkh moest komen.. daarom maakt het me nu wat angstig met zon kleintje.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Misschien tips? Oorzaken?
     
  2. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.145
    1.941
    113
    Ik heb het twee keer gehad na de geboorte van mijn zoon. Het is bij mij zomaar komen opzetten, zonder oorzaak. De eerste keer schrok ik me dood, ik dacht dat ik blind werd o_O
    Jij hebt het zeer regelmatig begrijp ik? Ik zou dan wel even contact opnemen met de huisarts: https://www.thuisarts.nl/migraine/ik-heb-migraine-aura
     
  3. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Ja eng he. Ik schrok de eerste keer ook enorm. Nu kan ik rustig blijven maar ben steeds zo stresserig hoe het gaat verlopen.

    Gister om 18.00 hield dik 1,5 uur aan. En vannacht werd ik ermee wakker. Gister geen hoofdpijn erbij, vannacht wel. Het verloop is ook steeds anders.

    In mijn 1e zwangerschap heb ik het heel erg vaak gehad, zelf hersenscan gehad ervoor. Toen had ik een aanval en 3u later de volgende.

    Ik ga het zo eens overleggen met de verloskundige, ze komt zo toch even langs.
     
  4. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.145
    1.941
    113
    Goed idee om te overleggen! Ik ben benieuwd wat de vk zegt. En nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!
     
    xxmamaxx2016 vindt dit leuk.
  5. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Bedankt! Ik heb de vk gesproken en volgens haar is het echt ontzwangeren. De hormonen zoeken hun uitweg en bij mij op deze manier. Hopen dat het snel over gaat anders ga ik de huisarts er voor bellen.
     
    rijo vindt dit leuk.
  6. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.145
    1.941
    113
    Hopelijk ben je er snel vanaf! Sterkte!
     
    xxmamaxx2016 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina