Ook bij mij mocht het niet zo zijn...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door red, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red

    red Lid

    23 feb 2006
    94
    0
    0
    Ik kwam hier niet zo vaak, maar de laatste paar dagen wel. Vorige week maandag heb ik tijdens de termijnecho te horen gekregen dat ons kindje niet meer leeft. Ik was toen dik 10 weken zwanger. Onbekend is wanneer het is gestopt, maar het zal met 8 of 9 weken geweest zijn, te zien aan de grootte. Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een curretage. Ik wilde zelf niet te lang wachten en ik heb ook niet het gevoel dat het vanzelf komt.

    Maar ik moet zeggen, door de verhalen die ik hier lees, krijg ik wel weer een positief gevoel over de toekomst. Bijna iedereen heeft de curretage als 'niet vervelend' beschouwd. Daarnaast zijn de meesten al weer zwanger en heeft het ook niet heel erg lang geduurd.

    Het heeft me echt goed gedaan en daar ben ik erg blij om. Thanx, zonder dat jullie het weten :) Ik geloof dat ik hier blijf hangen. Het voelt goed.

    Liefs Red
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Wat een naar nieuws heb je te verwerken zeg en ik hoop dat je hier op het forum een paar luisterende oren zult vinden.

    Ondanks dat, wens ik je veel succes wanneer je besluit opnieuw zwanger te willen worden.

    Groetjes van Kiki
     
  3. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    He bah! Wat zuur voor jullie!
    Ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven en er met veel mensen over kunt praten.
    Ik heb ook met dik 10 weken een mk gehad 2,5 weken terug en ik heb het gelukkig heel goed kunnen verwerken. Geef jezelf de tijd en de rust daarvoor.
    Ik heb ook heel veel aan deze site gehad en ik hoop dat jij dat ook zal hebben.

    heel veel sterkte!

    liefs angela
     
  4. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Heel erg veel sterkte :(
     
  5. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Jeetje meid, dat is akelig. Veel sterkte hoor...
     
  6. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Veel sterkte meid !!
     
  7. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Hallo red.
    Wat naar voor je inderdaad de curretage valt wel mee .
    Maar denk om je zelf daarna want ik had wel veel verdriet daarna en voelde mij erg leeg .
    sterkte morgen.
    liefs Chantal
     
  8. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi red, wat een akelig nieuws... :(
    Ik weet uit ervaring dat de grond hard is als je zo hard van je roze wolk valt, want bij mij werd vorig jaar oktober hetzelfde vastgesteld. Ook ik ben gecuretteerd, en inderdaad viel het me 100% mee.

    Ik wil je heel veel sterkte wensen morgen, en natuurlijk ook in de periode daarna. Mocht je behoefte hebben om er - hier of via de MSN - over te praten of mocht je vragen hebben, laat het me dan weten. Ik heb er toen heel veel aan gehad om met lotgenoten te praten, en als ik iets voor jou kan doen doe ik dat graag.

    Liefs, Wendy
     
  9. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heel veel sterkte meis met dit verlies

    wat een vervelend iets :(

    zelf weet ik er helaas ook alles van

    sterkte
     
  10. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat je binnenkort weer plaats kunt nemen aan de andere kant van het forum.
     
  11. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Ik heb zelf geen ervaring met een curretage - bij mij is toen alles zelf afgekomen -, maar de ervaring van de meiden hier zijn idd redelijk 'positief'. Neem de tijd zodat je je tzt weer op de toekomst kunt richten.

    Pim
     
  12. Mila

    Mila Actief lid

    1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies...
    GVD...het is niet eerlijk!!!!!!
    :cry:
    Heb zelf net een curretage gehad en echt het valt heel erg mee....
    Ik was 11 weken toen ik te horen kreeg dat er geen babytje meer zat...
    Heel zuur met 7 weken al gestorven en ik maar denken dat ik zwanger was al die tijd....Ik begon spontaan te vloeien na dat ik wist dat het mis was en na 11 dagen dacht ik dat het over was...maar met een echo kreeg ik te horen dat het er allemaal nog zat.....dus vandaar die curretage...

    Erna voelde ik alsof ik het echt kon afsluiten....en we gaan nu gelijk weer proberen....ik wil je heel veel sterkte wensen en houd moed....
    Ook wij worden weer zwanger meiss.....

    Liefs
    Mila
     
  13. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Sterkte meid!
     
  14. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    sterkte morgen en neem je tijd om dit te verwerken

    liefs caroline
     
  15. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    heel veel sterkte meid!!
     
  16. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hoi Red,
    Wat een teleurstelling voor je! Heel erg.
    Gelukkig heb je dus wel al veel aan dit forum gehad, dat is dan weer positief.
    Ik heb zelf vorige maand hetzelfde meegemaakt en ik moet zeggen dat ik ook blij was dat ik hier zoveel informatie en steun kon vinden. Dat doet je goed.
    Maar ik wens jou heel veel sterkte toe, hopelijk is bij jou de curretage lichamelijk ook meegevallen. Hopelijk kan je het snel een plekje geven allemaal, en dan weer positief de toekomst in.
    Groetjes, Anakin.
     
  17. butterfly1983

    butterfly1983 Actief lid

    29 mrt 2006
    359
    0
    0
    Hoi meid,

    Ontzettend veel sterkte.

    Liefs Daan
     
  18. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Heel veel sterkte meid!!
    Gina
     
  19. marianne30

    marianne30 Actief lid

    18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    heel veel sterkte meid ik weet wat je moet doormaken ik heb ook een curretage gehad met 14 wk kindje was ook 14wk toen het mis ging het is mij erg meegevallen de curretage heb het alleen erg moeilijk daarna gehad geestelijk je mag me toevoegen op msn als je wilt praten

    veel liefs Marianne
     
  20. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    Heel veel sterkte

    Miel
     

Deel Deze Pagina