Ook bij mij mocht het niet zo zijn...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door red, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red

    red Lid

    23 feb 2006
    94
    0
    0
    Hoi meiden,

    Bedankt voor jullie lieve reacties. Heeft me goed gedaan.

    Gisteren is ook mij reuze meegevallen. Alleen het inspuiten van de verdoving vond ik vreselijk. Maar voordat ik het wist was ik ook alweer klaarwakker op de uitslaapkamer. Geen pijn. En een opluchting. Echt waar. Ik was zo bang dat ik in zou storten zodra ik wakker was. Maar nee, het voelde goed. Het is afgesloten. Ik kan weer verder. Op het moment ben ik nog wel erg misselijk, ontiegelijk duizelig en de menstruatie-buikpijn is ook weer lichtelijk aanwezig, maar uit te houden. Ook heb ik een beetje last van trekken en steken rond mijn eierstokken. Maar dat zal er allemaal wel bij horen.

    Ik neem een paar daagjes rust, want lichamelijk heb ik dat absoluut nodig. Het liefst lig ik de hele dag in bed of op de bank. Dus ga ik dat ook maar doen.

    Nogmaals, erg bedankt voor jullie reacties. Ik zal hier vaker te zien zijn. En inderdaad, hopend om snel weer aan de andere kant te zitten! Samen met de rest!
     
  2. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi red, fijn dat het is meegevallen! Kan me voorstellen dat het een opluchting was, want de wetenschap dat je met iets doods in je lijf rondloopt is mentaal heel zwaar.

    Zorg goed voor jezelf de komende dagen en rust lekker uit, je zult het nodig hebben!

    Liefs, Wendy
     
  3. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi red,
    doe maar rustig aan even goed aan je zelf denken,
    dus juist lekker op de bank en in bed en je gaat je vanzelf weer beter voelen.
    en je hebt ook tijd nodig om het geestelijk te verwerken.
    sterkte van Chantal.
     
  4. red

    red Lid

    23 feb 2006
    94
    0
    0
    Damn, dacht je dat je het gehad had, begint het weer overnieuw... Gisternamiddag en vannacht hevige krampen gehad en stolsels en nog wat verloren. Bloedverlies werd ook ineens erg veel. Heb eea opgevangen en het ziekenhuis gebeld. Ik moest direct komen. Bleek dat ik een stuk placenta had opgevangen van 2 bij 1 centimeter. In mijn baarmoeder zit nog erg veel bloed, zo danig veel dat het net op het randje van opnieuw curetteren was. Nu moet ik het aanzien en wachten tot na het weekend. Als het dan niet beter is en de pijnen niet over zijn, moet ik voor de tweede keer... :(

    Denk je, eindelijk, afsluiten. Niks ervan. Gaan we gewoon weer 'lekker' door...
     
  5. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    He shit, dat is balen zeg. Wat raar, je zou toch denken dat ze alle 'zwangerschapsresten' weghalen? Of halen ze alleen het vruchtje weg, met als redenatie dat de rest dan uit zichzelf wel loskomt?

    In ieder geval heel veel sterkte nog steeds, ik hoop dat het bloedverlies en de krampen weer snel stoppen en dat je dan wel alles kwijt bent.

    Liefs, Wendy
     
  6. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    jeetje wat naar zeg voor je
    sterkte Chantal
     
  7. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    Bij curetteren halen ze de endometrium weg: de binnenste laag van je baarmoeder, dus zou ook alle zwangerschapsresten moeten worden weggehaald. Na de curettage moeten ze controleren of alles eruit is. Dit is waarschijnlijk niet gebeurd. Vind ik slordig. Patient wordt hiervan de dupe!!
    Heel veel sterkte Red.,
    Miel
     
  8. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een ellende Red, ik wens je heel erg veel sterkte!
    Liefs, mussie
     
  9. red

    red Lid

    23 feb 2006
    94
    0
    0
    Ff een korte update. Ik ben gisteren nogmaals gecuretteerd. Maandagmorgen ben ik namelijk weer twee stukken weefsel verloren. Heb ziekenhuis gebeld, moest direct komen en kon ook direct blijven.

    Het gaat op het moment wel vrij goed. Weinig bloedverlies en niet zo heel erg moe. Maar ja, dat zegt dus ook weer helemaal niks heb ik de afgelopen week mogen ervaren.

    Vertrouwen in mijn lichaam en de artsen in het ziekenhuis zijn momenteel vrij laag... Helaas.
     
  10. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Meisje, wat naar allemaal voor je.Ik wens je nogmaals heel veel sterkte!
    Een dikke knuffel van mussie.
     
  11. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    He gats wat naar nou weer, Red... :(
    Maar hopelijk is de boel nu wel goed schoon, en kun je het nu binnenkort afsluiten en beginnen te verwerken.

    Nogmaals heel veel sterkte!

    Liefs, Wendy
     
  12. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Wat vreselijk dat je dit allemaal moet meemaken. Eerst een miskraam en nu dit weer :(
    Heel veel sterkte meid!!
     

Deel Deze Pagina