ook een schildklierprobleem en zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door demi123, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Gefeliciteerd meid, wat heerlijk voor jullie!
    En nu maar lekker van genieten!

    Bij mij nog steeds geen ongie te bekennen... word nu wel een beetje ongeduldig. Ik wacht op mijn eerst échte'ongie na pilgebruik, het wil alleen helaas echt niet opschieten.
    Vorige week maandag en dinsdag had ik een sliertje slijm met bloed verder helemaal niks, ook geen buikpijn ofzo. Snap er helemaal niks meer van.

    Liefs Demi
     
  2. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Hoi Demi, hoe is het gisteren gegaam bij de internist? Veel info gekregen waar je iets mee kunt? Ik hoop op positief bericht voor je. Ik hoor het wel van je. Ben net terug van vakantie, dus kjon niet zo snel reageren. Liefs, Iris.
     
  3. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hoi Iris,
    Ik mag gewoon proberen zwanger te worden van de internist. Om de 3 maanden moet ik nu bloedprikken en as ik zwanger ben moet ik meteen naar haar bellen en ophogen met 0,025 mg thyrax.
    Klinkt goed dus allemaal. Nu moet alleen mijn cyclus nog eens op gang komen.

    Hoe gaat het met jou?
     
  4. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Hoi Demi,

    Goed jho. Hopen dat het nu gauw raak is. En dat verhogen van de medicatie ken ik, is bij mij nu aan de hoge kant afgesteld. En dat bloedprikken eens in de maand heb ik ook. Dus heel herkenbaar allemaal. Fijn dat dat zo gebeurt. Nu maar hopen en goed eraan werken. Succes!

    Bij mij schoot het deze maand niet op. Veel geoefened/geklust maar helaas in de laatste week van de vakantie toch ongi gewirden. Maar met een niet zo'n lange cyclus. 30 dagen maar gelukkig. Dus ga nu voor onde 5. Ben net terug van vakantie, was heerlijk. Heb er even wat afstand van kunnen nemen want was er veel te veel mee bezig. Nu probeer ik ook geen uuuren achtereen te blijven kijken enzo. Gisteren mijn 2e sollicitatiegesprek gehad bij Achmea en heb er een heel goed gevoel bij. Als ik aangenomen worc dan kan ik maandag al beginnen. Het MOETR gewoon want financieel is het nu even een dipje hier. Dus please, ik hoop het zo, en het lijkt me heel leuk.

    Nou, tot sprekens.

    Liefs,
    Iris.
     
  5. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Hoi Demi,

    Goed jho. Hopen dat het nu gauw raak is. En dat verhogen van de medicatie ken ik, is bij mij nu aan de hoge kant afgesteld. En dat bloedprikken eens in de maand heb ik ook. Dus heel herkenbaar allemaal. Fijn dat dat zo gebeurt. Nu maar hopen en goed eraan werken. Succes!

    Bij mij schoot het deze maand niet op. Veel geoefened/geklust maar helaas in de laatste week van de vakantie toch ongi gewirden. Maar met een niet zo'n lange cyclus. 30 dagen maar gelukkig. Dus ga nu voor onde 5. Ben net terug van vakantie, was heerlijk. Heb er even wat afstand van kunnen nemen want was er veel te veel mee bezig. Nu probeer ik ook geen uuuren achtereen te blijven kijken enzo. Gisteren mijn 2e sollicitatiegesprek gehad bij Achmea en heb er een heel goed gevoel bij. Als ik aangenomen worc dan kan ik maandag al beginnen. Het MOETR gewoon want financieel is het nu even een dipje hier. Dus please, ik hoop het zo, en het lijkt me heel leuk.

    Nou, tot sprekens.

    Liefs,
    Iris.
     
  6. paycootje

    paycootje Lid

    23 mei 2006
    31
    0
    0
    huisvrouw
    limburg
    Hallo dames,

    Sorry dat ik niks meer heb laten horen maar we zijn op vakantie geweest ff lekker ertussen uit.
    Morgen voor de eerste keer naar de gyn! :)
    Ben erg benieuwd!
    En als dat allemaal goed is dan gaan we het onze ouders vertellen, spannend allemaal!

    Jullie allemaal veel sucses en laat snel horen wat de gyn zegt.

    Liefs kristel
     
  7. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Spannend joh! Succeas en veel plezier met het vertellen aan de ouders.
    Geeft niets dat je niets liet horen, ik ben vanaf vandaag ook pas weer op het forum. Ben ook op vakantie geweest avndaar. En nu wacht ik bericht af of ik ben aangenomen... Mijn spanning ligt nu ff vooral daar...

    Liefs.
     
  8. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    paycootje Spannend hoor! Leuk hoor, ik hoop dat wij je snel mogen volgen :)

    Iris. Ik hoop het voor je meid dat je die baan hebt gekregen !

    Ik ben gisteren bij de fertiliteit geweest, en ze zag weer 3 cystes zitten :(
    Dus ik mag weer aan de Primolut, om die krengen te laten verdwijnen :(
    Ik ben nu ook al ruim 3 wkn ongi :( :( Schiet allemaal dus niet echt op.

    Gisteren ook weer bloed geprikt voor mijn schildklier, hoop dat ie weer goed is net als de vorige keer :D Spannend! De internist belt mij maandag

    Iedereen veel succes! En dat we Paycootje allemaal maar snel zullen volgen :D
     
  9. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Nic, ik hoop inderdaad dat die krengen snel weg zijn!

    Ik ben maandag bij mijn internist geweest en mijn tsh was 0,30 en mijn ft4 was 14,3 das prima gelukkig.
    Ik moet nu om de 3 maanden bloedprikken en als ik zwanger ben ophogen.

    Liefs
     
  10. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Nic, jeetje 3 cystes. Bah, ben je klaar mee. Iig hoop ik dat het bloedprikken voor de schildklier wel goed gaat en belangrijker, dat de uitslag goed is. Ik zal voor je duimen maandag!

    Demi, spannend weer he. Hoop idd dat we Paycotje snel mogen volgen. Iig al een die zwnager is van ons schildkliermensen :D :thumup:.

    Helaas mensen, ik heb de baan niet gekregen. Ik heb te weinig ervaring en ze dachten dat ik werd ondergesneeuwd door de managers was de reden. dat hadden ze in het eerste gesprek ook wel kunnen weten van dat weinig ervaring.
    heb inmiddels 11 dingen lopen (gisteren de hele dag ermee bezig geweest). Dus, 1 van die 11 moet toch wat worden hoop ik toch?

    Liefs,
    Iris.
     
  11. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Iris Balen zeg!


    Nou maar een van de elf moet idd toch wel lukken lijkt mij!

    Demi dat is goed nieuws, bij mij was ie de laatste keer 17.5 hoop dat ie nu ook weer ongeveer zo is :D

    Ach ja ik hoop dat door die medicijnen die 3 cystes snel weg zijn en we weer met een schone lei kunnen beginnen!
    Maar bedankt voor je steun!

    Jullie ook veel suc6 :thumup:
     
  12. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi meiden,

    De internist die belde net en mijn waarde is nu 28, dus iets aan de hoge kant :(
    Ik moet nu iets minder Thyrax slikken ik ga nu naar 100 ipv 125.
    Hij was erg tevreden! :D Mooi! Ik ben helemaal blij!

    Nu hopen dat die krengen snel verdwijnen en dan gaan we ervoor!
    Krijg nu wel extra onderzoeken in het ziekenhuis, dus ben benieuwd
    ze gaan mijn cyclus bijhouden, dat geeft wel een prettig idee :D

    Spreek jullie weer meiden!

    Ciao!
     
  13. Marrie28

    Marrie28 Fanatiek lid

    27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik heb ook een te langzaam werkende schildklier, na behandeling met radioactief jodium. Omdat ik van de pil hoofdpijn kreeg, zijn we overgestapt op condooms. Die "vergaten" we regelmatig en in januari was ik zwanger! Helaas bleek het kindje niet levensvatbaar en is de zwangerschap afgebroken, maar vruchtbaar ben ik blijkbaar dus wel gewoon! Wat ik heb begrepen, zouden er niet méér problemen zijn dan bij de gemiddelde vrouw, zolang je maar goed bent ingesteld. Het is wel een reden om tijdens de zwangerschap extra in de gaten te worden gehouden.
     
  14. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Klopt Marie, je kunt met een trage schildklier gewoon zwanger worden zolang je waardes goed zijn. Zijn jullie nu ook bezig voor een kleintje? of nog niet.

    Meiden het is heel spannend, ik had zaterdag, maandag en vandaag(ja kon het niet laten) een heeeeel vaag positieve test!
    Omdat ik tig dagen overtijd ben zou ik niet weten hoe lang ik nu dan zwanger zou kunnen zijn, het zal nog heel pril zijn denk ik.
    Dat ik echt zwanger ben durf ik nog niet te zeggen hoor daar zijn de testjes echt te vaag voor nog. Komende zaterdag ga ik weer een testje ertegenaan gooien...

    duimen jullie voor me?

    Liefs Demi
     
  15. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Nou volgens mij ben je gewoon zwanger, want die test ziet er vind ik erg positief uit!

    Al een voorzichtige felicitatie van deze kant! :)
     
  16. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    He nic, de test in mijn album is een ovulatie test hihi. Ik had wel helemaal staan juichen als dat mijn zwangerschapstest was! :)
     
  17. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    o :oops: :oops: :oops: :oops: HAHAHAHA, DAT HAD IK NIET GEZIEN!

    NOU IK ZAL HEEEEEEEEEEEEEL HARD VOOR JE DUIMEN MEID ! STOM STOM STOM VAN MIJ!
     
  18. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Geeft niks hoor nic hihi kan gebeuren :)
     
  19. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Hoi meiden, sorry dat ik zolang niets heb laten horen. Druk, druk, druk, aan het werk waarbij ik niet achter de pc zit enzovoorts. Maar even gauw iets laten horen.

    Hee Demi: ben je zwanger? Hoop echt voor je dat het zover is... Ik lees het wel!

    Nou, nu de rest nog volgen he!

    Ik ben nog niet ongi geworden en als ik mijn gemiddelde cyclus bereken kom ik op 34 dagen uit. Dus over 3 dagen kan ik testen geloof ik. Dus ik hoop maar dat het dan zover is. Ik ben wel heeeeel erg moe. Zou ermee te maken kunnen hebben natuurlijk. mnaar we zien wel. Ik hoop het iig wel. Ik laat het jullie weten als ik ongi ben geworden, wat ik niet hoop en of ik anders een test ga doen en misschien zwanger zou kunnen zijn...

    Tot gauw meiden. Ik moet nu rennen.

    Liefs,
    Iris.
     
  20. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi meiden

    Ik ben net weer terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad! :D
    Helaas niet met ze drietjes terug gekomen ;)
    Toech waren weer die vervelende :evil: :evil: gekomen

    Op maar weer naar de volgende ronde.
    Mijn cyclus was dit keer 26 dagen hoop dat het nu een beetje regelmatig wordt.

    Gisteren weer bloed geprikt. Donderdag weer naar de internist.
    Dinsdag weer naar de Fert. Ben benieuwd wat we nu verder gaan doen!
    Hoop dat ze mij kunnen helpen!

    Meiden al nieuws?

    Suc6 iedereen!

    Ciao
     

Deel Deze Pagina