Ook ik ben er bij

Discussie in 'Miskraam' gestart door lisa84, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Dit is nu de 3e keer dat ik hier kom om te vertellen dat ik een miskraam heb... ik ging naar de wc en de hele pot lag onder het bloed, ik dacht dat mijn darmen kramp hadden, maar helaas..
    ik weet niet of ik nu nog zin heb om kinderen te maken als het steeds fout loopt.. je wordt er zo verdrietig van.

groetjes...

2. Trees

Trees Niet meer actief

Wat ongelooflijk verdrietig allemaal. Ik weet helaas hoe naar het is, als het steeds maar weer misgaat. Ik had exact dezelfde reactie als jij toen het voor de derde keer fout ging. Beiden hadden we zo iets, waarom gaan we hier nog mee door? Het had toch leuk moeten zijn om een kindje proberen te krijgen? Op deze manier is het helemaal niet leuk, het is alleen maar verdrietig! Nu alles weer wat bedaard is, denken wij er wel weer wat anders over en willen we het nog een keer proberen. Het kost allemaal heel veel tijd om het een plekje te kunnen geven. Niet alleen het verlies van weer een zwangerschap, maar ook het feit dat het nu alweer drie keer is misgegaan. Wat ik je wil meegeven is dat je de rust pakt die je nodig hebt, praat veel met je vriend/man en wees maar lekker kwaad en verdrietig! Ooit hoever weg het nog klinkt, gaat onze tijd ook komen. Ik hoop dat we dan beidjes een prachtig kindje in onze handen mogen houden en dat ons verdriet van de verloren kindjes een plekje heeft gekregen. Heel veel sterkte met alles!

*knuffel*

3. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Dankje wel..... :(.. jij ook

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wat erg zeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen meis. Geef de moed niet op, want ik heb ook in mei jl. mijn 4e miskraam achter de rug. Geef de hoop niet op,want een wondertje zal zeker komen.

Knuffel..

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ook van hieruit sterkte gewenst en het is loodzwaar en zo zag je je toekomst echt niet voor je maar weet dat er altijd een tijd komt dat het toch goed mag gaan.
    We geven niet op met ons allen en blijven positief denken naar de toekoms meid

ik heb ook drie miskramen en een vroeggeboorte achterd de rug het wordt steeds zwaarder maar ooit zijn wij aan de beurt

kop op en praten praten hoor het helpt

liefs miriam

6. linneke77

linneke77 Lid

4 okt 2007
    74
    0
    0
    Heel veel sterkte meid!
    Ik heb zelf vorig jaar een miskraam gehad en ik weet hoe verdrietig en pijnlijk dit is. Maar ooit zal het zonnetje voor je gaan stralen!

sterkte!

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Meid, ik weet helaas ook uit ervaring hoe het is om 3 keer een vroege miskraam te krijgen. Voor mij is het in juni '08 ook voor de 3e keer mis gegaan. Het slaat de lucht even helemaal uit je lijf en het neemt al je hoop weg. Gooi hier al je frustraties en verdriet neer, zodat je je emoties kan delen. Het heeft mij in elk geval goed geholpen.

Veel sterkte meid.

8. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    thanks allemaal.. ik heb nog een beetje hoop want het bloeden was gestopt.. en mijn zwangerschapssymptomen zijn er nog.. ik moet steeds vaker plassen, ik heb wel steken in mijn liezen, en onderrug pijn.. dus ik wacht het nog even af en dan ga ik aankomende week langs de docter..
    en anders.. ja dan is het jammer, ik heb het al in Gods handen gelegd, meer kunnen we niet doen..

thankss..

9. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Ik wens je heel veel sterkte meid.
    Jammer dat we het zwanger worden en blijven niet zelf
    in de hand hebben.
    Hoop voor jou dat het snel weer raak is en dat het dan goed
    blijft gaan.

Groetjes Wendy

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hel veel sterkte! Helaas hier ook iemand met ervarig hoe het voelt. Hopelijk verlies je de moed niet voor de toekomst.

11. Trees

Trees Niet meer actief

Meis ik zal keihard voor je duimen!

12. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    thanks.. ik zal ook voor jullie duimen/bidden..
    het komt idd wel goed.. het is alleen dat moment waar je even zin zit wat lastig is.. :(

maar goed..

succes iedereen

13. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Lieve Lisa

Vertrouw maar op God. Hij de Maker van jouw kindje! Zelfs als je toch een mk krijgt, blijft Hij een plan voor jouw leven hebben. Ik zal voor je bidden!

Liefs Susy

Deel Deze Pagina