LoveToday

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door LoveToday, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveToday

LoveToday Nieuw lid

26 apr 2007
    4
    0
    0
    Machinevoerder
    Stramproy
    Hey

Ik ben 20, en heb een sterke kinderwens. Ik ben ruim 5,5 jaar zeer gelukkig met mijn vriend, en we zijn wel erg met kinderen bezig sinds een half jaar ongeveer, willen er graag zelf. Mijn ouders zijn het daar niet zo mee eens, mijn moeder vind dat ik nog rustig 5 a 10 jaar mag (of eigenlijk moet!) wachten. Dat ik nu mijn vermoedens heb, is al heel lastig opzich (kan het thuis even niet zeggen) en wanneer ze bevestigd worden, gaat het huis waarschijnlijk te klein zijn, terwijl ik het juist een geweldig idee en vooruitzicht vind..!
    Ik trek me daar overigens niet te veel van aan, maar vind het wel sneu als mijn ouders zich er zo over zouden voelen.

Ik heb vandaag (26e) een test gekocht, en zou ook vandaag mijn regels moeten krijgen, maar toch niet! Ik heb ook niet het idee dat die nog komen, want ik heb normaal al last van een aankomende menstruatie ruim een week van te voren, soms nog vroeger (pijn). Nu helemaal niks dus, en ik heb ook bijna 2 weken symptomen, die ik overal op internet en in boeken terug vind als 'merkzaam na 1 week'. Wanneer ik dan een week terug keek, zag ik dat dat dan juist mijn verlengde weekend was, want ik had dan juist die maandag vrij! :) Ik ben ook regelmatig misselijk, met vlagen, maar net niet overgeven. Zo zijn er nog een aantal dingen waardoor ik ging denken, en nu zit ik al een hele avond met een test in mijn hand. Wel steeds naar de wc gaan en daarna denken 'Goh, als ik nu die test mee had genomen, had ik t nu geweten!' Morgen ochtend dus. (ben ook wel erg bang dat t de zoveelste test is die negatief is) Ik probeer sceptisch te zijn, dat het echt niet kan, maar ik heb me nooit eerder zo gevoeld, en het is wel typisch dat als ik terug tel.. ;)

Ik hoop dat het hier zal lukken voor me. Het is een mooi forum, al post ik niet altijd even veel.

Mijn naam, Love Today, komt van een nummer van Mika. Mika is nu vooral bekend van t nummer Grace Kelly, en een grote held van mij :) Dit is verreweg het favoriete nummer op die cd (al is die hele cd geweldig) en betekend veel voor me (net als Any Other World). Ik word er zo vrolijk van. Vandaar mijn naam dus ;)

Liefs, Love Today

2. tracey

tracey Lid

3 apr 2007
    88
    0
    0
    Hoi Love Today,

Spannend hoor die test, ik duim voor je! Maar erg jammer dat je ouders zo reageren, misschien moeten ze straks gewoon even aan het idee winnen maar zijn ze daarna erg blij (1e keer dat ze grootouders worden?). In ieder geval ben je welkom hier en kun over allerlei dingen op deze site praten.

Groetjes Tracey

3. Hummel

Hummel Niet meer actief

Welkom hier. En hopelijk heb je snel een positieve test. Ik duim voor je.
    Voor je ouders is het denk ik gewoon een kwestie van wennen. Als het zover is zullen ze heust wel blij voor je zijn.

Liefs Hummel.

4. Niet meer actief

welkom, en hopelijk test je snel positief ;)

5. ramona85

ramona85 Actief lid

9 jan 2007
    211
    0
    0
    verzorgende
    groenlo
    hoi,welkom.
    ik hoop dat het snel raak mag zijn,
    maja dat is maar afwachten.
    verheug je er maar niet te veel nog op
    een maand geleden was ik 2 weken over tijd en toen was ik ook heelerg slecht.
    ik heb ook steeds testen gekocht en gaf ook aan negatief.
    toch maar eens naar de huisarts dacht ik,hij zij ga toch maar even bloed prikken.
    dus zo gedaan.....
    op de zelfde dag wert ik ong.maar was wel 2 dagen overtijd.
    ben nu 7 dagen overtijd maar ik ga nog geen teste doen,ik wacht wel af.
    en je moet er maar niet veel op verheugen,want als je toch ong wort is het echt een teleurstelling!
    dat was toen ook bij ons...
    mijn moeder was heelerg blij toen we zijden dat we een kleine wouden,mijn vader niet echt(maar als het zo ver is denk ik wel)
    mijn schoonouders waren wel heelerg blij!
    maja nu maar zwanger worden!
    we wouden eingelijk zwanger zijn en dat oma het nog mee kon maken,maja die is maandag overleden.
    we zijden al tegen elkaar als ik nu zwanger ben dan is het mooi k.u.t.
    want oma kan niet haar 1e klein kind vast houden.
    maja oma was 88 en ja dan kun je er gewoon een keer tussen uit knijpen!
    ik weet niet hoelang jij nu overtijd bent,maja als ik ja was zou ik nog even wachten met de test.
    totdat je zeker 2 aan 3 weken overtijd bent!
    succes.
    en laat het me even weten! :D :)

6. ramona85

ramona85 Actief lid

9 jan 2007
    211
    0
    0
    verzorgende
    groenlo
    hoi,welkom.
    ik hoop dat het snel raak mag zijn,
    maja dat is maar afwachten.
    verheug je er maar niet te veel nog op
    een maand geleden was ik 2 weken over tijd en toen was ik ook heelerg slecht.
    ik heb ook steeds testen gekocht en gaf ook aan negatief.
    toch maar eens naar de huisarts dacht ik,hij zij ga toch maar even bloed prikken.
    dus zo gedaan.....
    op de zelfde dag wert ik ong.maar was wel 2 dagen overtijd.
    ben nu 7 dagen overtijd maar ik ga nog geen teste doen,ik wacht wel af.
    en je moet er maar niet veel op verheugen,want als je toch ong wort is het echt een teleurstelling!
    dat was toen ook bij ons...
    mijn moeder was heelerg blij toen we zijden dat we een kleine wouden,mijn vader niet echt(maar als het zo ver is denk ik wel)
    mijn schoonouders waren wel heelerg blij!
    maja nu maar zwanger worden!
    we wouden eingelijk zwanger zijn en dat oma het nog mee kon maken,maja die is maandag overleden.
    we zijden al tegen elkaar als ik nu zwanger ben dan is het mooi k.u.t.
    want oma kan niet haar 1e klein kind vast houden.
    maja oma was 88 en ja dan kun je er gewoon een keer tussen uit knijpen!
    ik weet niet hoelang jij nu overtijd bent,maja als ik ja was zou ik nog even wachten met de test.
    totdat je zeker 2 aan 3 weken overtijd bent!
    succes.
    en laat het me even weten! :D :)

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom hier!

8. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom en suc6.... Met testen heb je zekerheid. Veel sterkte met je thuissituatie.

9. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Welkom en succes

10. Niet meer actief

Van harte welkom en prikse...

Xx

11. LoveToday

LoveToday Nieuw lid

26 apr 2007
    4
    0
    0
    Machinevoerder
    Stramproy
    Ik heb de volgende dag getest, negatief helaas. Maar nog steeds over tijd, dus misschien te vroeg getest.

Overigens, ik vind t zo spannend om een test te halen, ik werd vorige week al zo raar aangekeken door de cassiere, en dat gebeurt dus iedere keer opnieuw. Altijd raar bekeken worden of opmerkingen. Ook een keer vlak voor sluitingstijd een gehaald, waarop ik later het kassa-meisje tegenkwam. Ze fluisterde 'sterkte'. Vond ik wel lief van haar :)

Liefs,

12. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hoi hoi

ff een stom vraagje ik zag dat je op deze poll actief bent maar heb ff een luxe vraag, ik probeer al bijna een uur me zelf voor testellen en het lukt niet ik kom er niet tussen te staan en uit de FAQ word ik ook niet echt wijzer can u help me plaese!

gr dionne

13. LoveToday

LoveToday Nieuw lid

26 apr 2007
    4
    0
    0
    Machinevoerder
    Stramproy
    Hey Dionne!

Je gaat bij t forumindex naar voorstellen, daar klik je op nieuw onderwerp, vul je een titel in en je tekst en kun je hem posten.

Lukt dat voor je? Anders moet je misschien nog een activeringsmail krijgen ofzo?

Ik wil je wel helpen zover ik kan...

Liefs,

14. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    heyy heyy

dank dat je me ff wilt helpen...
    nee dat lukt niet dat doe ik nu al een uur:(
    heb me zel ook al uitgelogd en opnieuw ingelogd, niets werkt.. maar kan zoals je ziet wel berichtjes enzo plaatsen..
    hahaha daar zit je dan met je goede gedrag..

gr

15. LoveToday

LoveToday Nieuw lid

26 apr 2007
    4
    0
    0
    Machinevoerder
    Stramproy
    :) dan misschien best naar een beheerder pm'en, misschien staat er iets verkeerd bij je permissies..

Veel succes met je goeie gedrag ;)

Liefs,

16. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    ga ik doen
    anyways,,, thanks

misschien spreek ik je nog een keer.